SineTwo Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Har en logitech x-flat, men har irritert meg utrolig lenge over de teite hotkeys'ene som favoritter, e-post, www osv. Så jeg tenkte jeg kunne endre på de, hadde nå prøvd en del programmer for å endre hotkeys, men det fungerte dårlig på dette tastaturet intill jeg prøvde hot-keyboard. Dette programmet endrer knappene og fungerer utmerket til mange applikasjoner! Programmet kan dere laste ned her: http://www.hot-keyboard.com/ Akkurat nå bruker jeg de tre første knappene til: Winamp : Previous Play/Pause Next Og de tre siste til: Windows: Volume down Volume up Mute (Teipet over keyboardet og tegna med fineliner, men det smøres vel av så sant noen tar på dem, så vurderer å lage små sjablonger og spraye hele frontplata på keyboardet svart når jeg får tid til det)... Ellers var ikke resultatet så dårlig: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Takker, det skal jeg prøve. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 hva gjorde dere med media knappene da? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Satte opp noen spill, men programmet dukket hele tiden opp. Litt irriterende og jeg bruker det ikke akkurat nå Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 mener du med info og sånt? hmm, ja, litt enig der - skal se om det er mulig å fjerne det... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Ellers var ikke resultatet så dårlig: Nei, bortsett fra at tastaturet ser bokstavelig talt voldtatt ut, så nei ! Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Ellers var ikke resultatet så dårlig: Nei, bortsett fra at tastaturet ser bokstavelig talt voldtatt ut, så nei ! 5343271[/snapback] Er fult mulig å komme med noe konstruktivt - hadde godt tatt imot kommentaren om den faktisk så voldtatt ut, men den gjør jo ikke det - så lykke til videre i questen om å få opp postcounten din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå