Phantom_Lord Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe meg nye datahøytalere. Jeg har lyst til å prøve 2.1, noe som det er futt i (Helst bass og veldig bra til musikk). Fra før av hadde jeg det "dårlige" Phillips 5.1 annlegget (kjøpt på Elkjøp: 2 år siden). Men jeg har egentlig ikke lyst til å kaste det, siden det er helt ok lyd. Så jeg tenkte om det kanskje var mulig å plugge inn disse alene til tv'en/dvd spilleren. Jeg har ingen forsterker eller noe. Hva må til? Eller er dette komplett umulig? Og, hvilke 2.1 høytalere til under 1000 kr er gode? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Bare å plugge de inn i hodetelefon utgangen det Lenke til kommentar
Phantom_Lord Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Bare å plugge de inn i hodetelefon utgangen det 5338392[/snapback] Det er jo 3 ledninger som jeg har. Tror neppe alle sammen får plass inn i den ene Isåfall, blir det like bra lyd som på pcen? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Du vil få det bare i stereo da hvis du gjør som jeg sa! Bruker bare den grønne ledninga! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Trenger en form for surround forsterker(evt prologic prossesor) for å få det i surround, desverre Mener noen dvdspillere har sepperate utganger, men da tror jeg heller jeg hadde satset på noe skikkelig hvis jeg først skulle lagt penger i det.. Men prøv det som P-in-P foreslår Mvh Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå