lysbryter Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Hørte ei låt på NRK Mpetre i dag som jeg ikke har klart å finne ut hvem er. Jeg er så elendig på å huske navn på låter! Det gjelder en remix av noe slag med en skikkelig fet 80-talls gitarsolo til å begynne med. À la AC/DC eller noe. Det er først og fremst originallåta jeg er ute etter. Er det noen (primært noen som har hørt på NRK MPetre i det siste) som kan ha noen som helst anelse om hvilken låt dette er? Edit: Har selvsagt sjekket playlistene uten at noen bjeller ringte... Endret 26. desember 2005 av lysbryter Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Du kan jo får inn på nrk.no > mp3 og sjekke ut listene!? dess er det egen sticky for sånne spm:) Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Sorry at jeg overså sticky-tråden om dette. La til i posten at jeg har sjekket spillelistene uten hell. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Benytt sticky Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg