nokia4life Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hei, Batteriet på tannbørsten er død, og jeg ville gjerne åpne tannbørsten for å kanskje bruke andre kilder enn batteriet som er i..... Men kan noen fortelle meg hvordan jeg får den opp?? Det er en philips, med rund stang/pinne med en liten kant som stikker ut på laderen...og den passer inn under tannbørsten. Jeg tror jeg har lest artikkel ett eller annet sted om det for lenge siden, men husker ikke hvor... Det er litt vikitig (Legger ved bilde av undersiden av tannbørsten) tann.bmp Endret 26. desember 2005 av nokia4life Lenke til kommentar
Patz Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Slikt er ofte umulig å få opp på et fornuftig vis, med en dremel hadde det nok gått greit. Eventuelt en stor bor. Var det denne artikkelen du leste kanskje? Endret 26. desember 2005 av Patz Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Sikker på at det ikke er sånn som på min, en slags "plugg" som man bare kan dra ut, eventuelt skive ut med et flatt skrujern i skjøten. Lenke til kommentar
nokia4life Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Slikt er ofte umulig å få opp på et dornuftig vis, med en dremel hadde det nok gått greit.Eventuelt en stor bor. Var det denne artikkelen du leste kanskje? 5338362[/snapback] Hei, Nei det var ikke denne..... Men nå har jeg gått lei, og skal prøve litt mer ekstreme måter for å få den opp... Samma om den blir ødelagt.. Ellers takk for svar... Og den skal åpnes uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå