L@sse Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Emnetittelen sier vel spørsmålet Det var Verbal som var Keyser Soze? Og mens du er i gang; Hva synes du om filmen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det var Verbal som var Keyser Soze? 5338069[/snapback] ja, og jeg syns den drit kul så den igjen her for noen uker siden. instant classic.. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Var "The Kripple" som var han Keyser typen ja. Vi fikk jo se at han ikke var krøpling helt til slutt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Konge film med usannsynlig genial og totalt uventet twist på slutten. Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Takk for at du røpte slutten, flaks for deg at jeg har sett den da. Jo jeg synes det er en genial film, elsker slutten når politifyren mister kaffekoppen i gulvet etter at han har sett på oppslagstavla. Kobayashi!! Endret 27. desember 2005 av stigos3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå