Dataante Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Tenker på nytt HK. noen som har komentarer til Soyo K7V Dragon Plus. Tar gjerne imot forslag på andre kort.(KT 266a) Hvem selger Soyo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Ville selv anbefalt Abit KG7. Har 6pci, 0isa, 1agp, 4dimm, 266fsb. Les selv på http://www.abit.nl. Kg7 er stabilt som ett fjeld!! Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 EPOX EP-8KHA+ http://www.tomshardware.com/mainboard/01q4..._nforce-16.html Billig, stabilt, overklokkingsvennlig, raskt. kelv [ Denne Melding var redigert av: KELViN på 2001-12-02 23:25 ] Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Takker.har gode erfaringer(om noen)med Abit.overklokkerens venn Lenke til kommentar
Dataante Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 noen erfaringer på MSI. har hort begge deler Lenke til kommentar
maggri Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Har selv et Msi HK. Hadde store problemer i starten med å få det stabilt. Men etter-hvert som det kom bios oppateringer, og jeg skiftet opprativsystem og Ram, har det vert stø som et fjell. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Heisann. Jeg har også et MSi HK, så lurer jeg på om jeg må mekke meg sånn disketter osv når jeg skal oppdatere BIOSen. Det står vertfall noe om det på hjemmesiden til MSI. Hadde et epox-kort tidligere, og der trengte jeg ikke noe disketter for og oppdatere BIOSen... Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Hvorfor ta det "utdaterte" ABIT KG7 (basert på AMD 761 DDR) når du får ABIT KR7 (basert på det splitter nye VIA KT266A)? Det er helt nytt, og skal være dritbra! Har ikke testet det selv, men det sies atr det er Enormt bra! og det er jo VIA som har laget chipsettet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå