theDurkan Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Når jeg skal se film, så er det så veldig mørkt. Det er lyst og fint ved spill og vanlig windows-bruk. Jeg har brukt forskjellige avspillingsprogrammer, og det er mørkt i alle. Har en Benq FP937s+. edit: Og ja, jeg har stilt skjermen inn på maks lysstyrke. Endret 25. desember 2005 av Mixel Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Reinstaller skjermkortdriver og codecs osv? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 (endret) Muligens er det video overlay instillingene som er klusset til. Fyr opp skjermkort kontrollpanelet - hvis du har ATi, fyr opp Catalyst Control Center og gå rett inn på VIDEO. Velg ADJUSTMENTS, og still på sliderene mens du spiller video i f.eks. Windows Media Player. Antar at du da kjører overlay. Hvis du fortsatt har problemer, last ned mediaplayeren VLC og forsøk der - ftp://ftp.yi.se/pub/software/videolan/vlc....8.4a-win32.exe PS: Hvis du bruker ffdshow, sjekk at du ikke har tuklet med Overlay i bunnen (skru av alle filterene). Endret 28. desember 2005 av Boye Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg har forsåvidt nVidia. Trodde ikke skjermkortet hadde så mye å si. Jeg kunne ikke tenke meg å bruke en annen mediespiller enn VLC (men testet på itunes, WMP og PowereDVD), så det er allerede prøvd. Jeg skal teste det med Overlay i ffdshow når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå