ursa81 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg burde vel vite dette, men er det noen restriksjoner på hvilke typer smart media minnekort jeg kan bruke i et Olympus kamera? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 I utgangspunktet ikke, men på Smartmedia er det en del inkompabiliteter ute og går. Sannsynligvis vil det ikke være noe problem; men Olympus's panoramafunksjon krever at det er minnekort fra Olympus. Bruker du ikke panoramafunksjonen bør det gå bra. MLW Lenke til kommentar
fondus Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 bruker smart media brikke på mitt camedia kamera jeg. alt funker fint, tilog med programvaren. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Regner med at Fuji xD-Picture card og Olympus xD-Picture card er likestilt? Nå koster de jo det samme, så det enkleste er selvfølgelig å kjøpe samme sort som kameraet.. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hm, det viste seg faktisk at det var både forskjell og prisforskjell på Olympus vs Fuji xD-Picture. Olympus' kort har panoramafunksjon, så det er vanligvis litt dyrere. Men hos pixeloo koster de like mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå