Dunedain Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 PES: +realistisk +ballfølelse (ballen oppfører seg som en ekte ball) +grafikk -mangler lisenser FIFA: +lisenser +grafikk +''urealistisk'' (score utrolig mål o.l ) -litt for enkelt i lengden (det holder å bruke samma taktikk mot hvert lag) Jeg holder meg til FIFA for jeg syns det er morsommere å spille enn PES. Men til slutt så er det opp til deg. Får håpe jeg ikke var for sein med å svare Lenke til kommentar
dorR Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det går alltid ann å score utrolige mål! I real life og i FIFA! Go FiFA Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 som sagt, igjen noen stakkarer som har spilt maks en kamp pes og ikke klarte det fordi det ikke er like monoton enkelt som fifa og dermed ga opp og presterer å si at fifa er best... ler Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 som sagt, igjen noen stakkarer som har spilt maks en kamp pes og ikke klarte det fordi det ikke er like monoton enkelt som fifa og dermed ga opp og presterer å si at fifa er best... ler 5393876[/snapback] har spilt ganske mye pes faktisk; en kamerat er fan og har spilt mange kamper mot han på pes. men alikevel mener jeg at FIFA er det beste Lenke til kommentar
kisn Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Får håpe jeg ikke var for sein med å svare 5390282[/snapback] du var nok litt for sein ja, gikk for pro evolution soccer 5. sinnsykt bra! men går det ann å KJØPE, ikke bare bytte, spillere? bak på etuiet står det bl.a. BUTIKK: Tjen poeng og kjøp nye lag, klassiske spillere og mye mer.. hvordan gjør jeg det? har det til psp.. Lenke til kommentar
[space] Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kunne jo gått for mario fotball også da! Det tar hvertfall helt av. Ellers er jeg enig i pes5. overraskende bra grafikk på ps2. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 du var nok litt for sein ja, gikk for pro evolution soccer 5. sinnsykt bra! men går det ann å KJØPE, ikke bare bytte, spillere? bak på etuiet står det bl.a. BUTIKK: Tjen poeng og kjøp nye lag, klassiske spillere og mye mer.. hvordan gjør jeg det? har det til psp.. 5414773[/snapback] Man tjener "PES-poeng" ved å spille kamper. Disse kan man bruke til å låse opp godbiter, f.eks. Classic Argentina og Classic Brazil. Å spille med Maradona eller Pele, vel, DET er gøy! Til PSP finnes ingen "Master League mode" som til andre systemer. Det er i Master League man kan kjøpe og selge spillere, som en slags manager for klubben. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 PES5 er helt klart best. På skolen min der jeg går nå, ble alle etter ett år PES5 frelst. Før var det fifa, nå er det PES5. Det med lisenser er en enkel sak! Gå inn på www.pesfan.com og last ned optionfile. På den måten er alle lisenser og klubblogoer fiksa! Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den eneste Fifa årgangen som er brukbar er Fifa 99 Mener da selfølgelig at 99 var bedre i 99 enn 05 var i 05... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den eneste Fifa årgangen som er brukbar er Fifa 99 Mener da selfølgelig at 99 var bedre i 99 enn 05 var i 05... 5415781[/snapback] Min favoritt versjon av Fifa var også -99 årgangen Men idag er det PES som spilles... Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Noen som husker ISS2 Pro evolution til playstation? Det var et herlig spill! En revolusjon. De siste titlene som er levert fra Konami er bare en del av en naturlig evolusjon. Ellers har jeg store forhåpninger om revolusjon når grafikken til Xbox360 og PS3 tas i bruk! Videre håper jeg på enda smoothere spill, og mer frihet på banen! Ekte taklinger uten bugs! Herlige lyder fra publikum! I begynnelsen spilte jeg FIFA. Hadde fifa2000 til playstation, men jeg må si at jeg ble temmelig lei gameplayet. Vil også legge til at optionfila er til xbox, pc og playstation version! Anbefales på det varmeste! Endret 10. januar 2006 av raffegutten Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Noen som husker ISS2 Pro evolution til playstation? Det var et herlig spill! 5416093[/snapback] Herlige spill ja! Hadde alle ISS Pro Evo spillene til PS. Endret 10. januar 2006 av qweac Lenke til kommentar
_Arnti_ Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg mener PES5 er det beste. Det er mye mer realistisk. Fifa har bedre karriere modus og mer lisenser, men slår ikke PES! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå