Gå til innhold

FIFA eller PES?


kisn

Anbefalte innlegg

PES:

+realistisk

+ballfølelse (ballen oppfører seg som en ekte ball)

+grafikk

 

-mangler lisenser

 

 

 

 

 

FIFA:

+lisenser

+grafikk

+''urealistisk'' (score utrolig mål o.l )

 

-litt for enkelt i lengden (det holder å bruke samma taktikk mot hvert lag)

 

 

Jeg holder meg til FIFA for jeg syns det er morsommere å spille enn PES.

Men til slutt så er det opp til deg. Får håpe jeg ikke var for sein med å svare :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
som sagt, igjen noen stakkarer som har spilt maks en kamp pes og ikke klarte det fordi det ikke er like monoton enkelt som fifa og dermed ga opp og presterer å si at fifa er best... ler

5393876[/snapback]

 

 

har spilt ganske mye pes faktisk; en kamerat er fan og har spilt mange kamper mot han på pes.

men alikevel mener jeg at FIFA er det beste :thumbup:

Lenke til kommentar
Får håpe jeg ikke var for sein med å svare  :roll:

5390282[/snapback]

du var nok litt for sein ja, gikk for pro evolution soccer 5. sinnsykt bra! men går det ann å KJØPE, ikke bare bytte, spillere?

bak på etuiet står det bl.a. BUTIKK: Tjen poeng og kjøp nye lag, klassiske spillere og mye mer.. hvordan gjør jeg det? har det til psp..

Lenke til kommentar
du var nok litt for sein ja, gikk for pro evolution soccer 5. sinnsykt bra! men går det ann å KJØPE, ikke bare bytte, spillere?

bak på etuiet står det bl.a. BUTIKK: Tjen poeng og kjøp nye lag, klassiske spillere og mye mer.. hvordan gjør jeg det? har det til psp..

5414773[/snapback]

 

Man tjener "PES-poeng" ved å spille kamper. Disse kan man bruke til å låse opp godbiter, f.eks. Classic Argentina og Classic Brazil. Å spille med Maradona eller Pele, vel, DET er gøy!

 

Til PSP finnes ingen "Master League mode" som til andre systemer. Det er i Master League man kan kjøpe og selge spillere, som en slags manager for klubben.

Lenke til kommentar

Noen som husker ISS2 Pro evolution til playstation? Det var et herlig spill! En revolusjon. De siste titlene som er levert fra Konami er bare en del av en naturlig evolusjon. Ellers har jeg store forhåpninger om revolusjon når grafikken til Xbox360 og PS3 tas i bruk! :dribble: Videre håper jeg på enda smoothere spill, og mer frihet på banen! Ekte taklinger uten bugs! Herlige lyder fra publikum!

 

I begynnelsen spilte jeg FIFA. Hadde fifa2000 til playstation, men jeg må si at jeg ble temmelig lei gameplayet. :(

 

Vil også legge til at optionfila er til xbox, pc og playstation version! ;) Anbefales på det varmeste!

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...