shortCut Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg er bortreist i jula og trenger USB drivere til min Creative Zen Sleek. Disse eksisterer kun på cd'en som fulgte med. Kan noen være så hjelpsom å sende meg disse? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Var visst ikke så lett å finne drivere til den... Men du skal da ikke trenge driver, hvis du bruker Windows XP da? Da skal den bare dukke opp som "flyttbar disk"(eller noe sånn), når du kobler den til... P.S. Etter litt mer leiting, fant jeg ut at du MÅ ha driver til Zen Sleek, med mindre du oppdaterer til nyeste firmware, som du finner her:http://no.europe.creative.com/support/downloads/ Enjoy seamless support with any computer running Microsoft® Windows Media® Player 10 and Windows® XP - no drivers or software needed Men les nøye igjenom "Details" for der står det bl.a. dette: Be sure to back up all the audio and data files on your Zen Sleek before installing this firmware update as all content will be lost when you install the new firmware. After installing the PlaysForSure firmware, use Windows Media Player 10 to restore audio and/or data files to your player. Endret 26. desember 2005 av X-Fiesta Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Takk for at du tok deg bryet og lete, men det har jeg allerede gjort i noen timer selv også. Jeg har også funnet de svarene du har funnet. Skulle gjerne ha oppdatert firmware, men da trenger jeg driver-cd så jeg kan få kontakt med spilleren først Merkelig og dårlig at Creative ikke legger ut noen usle USB drivere til denne. Nei, jeg blir nok nødt til å få driverne av en annen Zen Sleek eier som kan zippe driverene fra cd'en og maile dem til meg. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Tror du det funker med programme til Zen Micro Photo? hv jeg får mailen din kan jeg sende deg det? (hvis jeg får det til ) Du kan jo også bruke Media Source... til og overføre sanger... Endret 26. desember 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Det funker dessverre ikke Må nok ha original driverne fra cd'en til Zen Sleek. Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Ser ut som flesteparten har vært smart nok til å unngå å kjøpe Zen Sleek... Dette er for tungvindt Creative... Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 fikk du hjelp? 5343028[/snapback] Ja - selvhjelp....er hjemme igjen nå og fått lagt inn ny firmware på dritten Men takk for hjelpen. Nå skal jeg sende driverene til en fyr som skal hoste dem på en nettside. Så får Creative si hva de vil - sånt går ikke i 2005 Det kommer vel flere som gjør samme tabben som meg....... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hadde det vært en ide om alle som hadde forskjelige spillern hadde hostet opp drivere på en server og samlet det i en sticky post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå