Lch Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Pøh. Jeg nevnte ingen adresse. :smile: Lenke til kommentar
Daedalus Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hva er galt med å nevne en adresse da? Det er jo brukeren selv som bestemmer om han/hun vil gå inn å gjøre noe ulovlig. Som f.eks. laste ned filer. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 En hub er da vel ikke ulovlig??? Spørs jo hva man gjør på hub'en det. Skal bil være ulovlig fordi man kan kjøre for fort? Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Sjekk Dette er tråden som førte til at jeg ble utestengt Og nå venter jeg på nye c-momenter fra moderatoren(e) tommelomsk Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Jeg er ute etter en Buffy HUB. Og det er lovelig stuff. Fordi episodene er tatt opp på TV akkurat som å ta det opp på video og gi det til alle vennene dine. Det er nemlig langt fra ulovelig. Filmer derimot er et annet kapitell. :razz: Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Fatter ikke hvorfor man blir utestengt for det. Det er ikke BARE "pirat" ting man snakker om her (ok kanskje 99%) :smile: Men for all del, internett og forum i seg selv er vel for å dele info. Hadde noen spurt : "Hvor finner jeg den nye sangen/spillet osv" Og en annen hadde svart : "noway.dns2go.com (f.eks)" Så hadde jeg skjønt det, ellers så skjønner jeg ikke. Forklar det for meg. -BUFF Lenke til kommentar
christt Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 00:10, skrev LarsC:Snabbhubben. Snabben er tingen ja... :smile: Lenke til kommentar
Daedalus Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 stavanger.no-ip.com En til! Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 14:51, skrev christt: Quote: Den 2002-11-01 00:10, skrev LarsC: Snabbhubben. Snabben er tingen ja... :smile: Og adressen er? Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 for deg som har nextgentel kan dere komme på: junior.m0f0.net:2002 høyhastighets hub :smile: [ Denne Melding var redigert av: rudolfrock på 2002-11-01 15:35 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 15:08, skrev bulldog:Og adressen er? ...ikke særlig mye til nytte for deg hvis du ikke er direkte tilknyttet NTNU sitt nett (ip-sperre). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 14:45, skrev Cappo:Jeg er ute etter en Buffy HUB. Og det er lovelig stuff. Fordi episodene er tatt opp på TV akkurat som å ta det opp på video og gi det til alle vennene dine. Det er nemlig langt fra ulovelig. Filmer derimot er et annet kapitell. :razz: Sludder og pølsevev. Serier er like mye rettighetsbeskyttet som filmer. Få bevis på bordet. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 15:23, skrev rudolfrock:for deg som har nextgentel kan dere komme på:junior.m0f0.net:2002høyhastighets hub :smile: Tull. Den er blokkert for ikke-NTNU-iper. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Er det mange som går på NTNU her ?? Hadde sånn "datalos" for litt siden, og fikk intrykk av at de folka kunne LITE om data. De studerer data......jeg ikke. likevel kunne de jo nesten ikke NOE !!! Skikkelig stusselig linje tror jeg :smile: Eller er det bare meg, tar jeg feil?? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 16:07, skrev LarsC:Sludder og pølsevev. Serier er like mye rettighetsbeskyttet som filmer. Få bevis på bordet. Bevis? Syns det er bevis nok at ingen har blitt hverken bøtelagt eller arrestert for å ta opp serier som går på TV. De er ikke rettighetsbeskyttet på samme måte som film så lenge serien går på TV. Men blir den lagt ut på salg på DVD f.eks så er det jo ikke lov å kopiere å distubiere det. :razz: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 16:52, skrev Menkromsen:Hadde sånn "datalos" for litt siden, og fikk inntrykk av at de folka kunne LITE om data.De studerer datalikevel kunne de jo nesten ikke NOE !!!Eller er det bare meg, tar jeg feil?? Hum, hvor går du på skole? Hadde Datalos vi oxo. Husk at de folka ikke studerer ALT innen data. Du kan f.eks ha hatt noen som studerte hw. De lærte vel bort et prog til dere? (Hyper studio var det vel, et Powerpoint likt program) Det som sjokkerte meg var at de ikke kunne "sitt eget" program ordentlig... (hun ene ihvertfall) Da jeg spurte om hvordan jeg fikk til ditt og datt ble jeg slengt manualen foran meg... Jaja Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 15:20, skrev Cappo:Syns det er bevis nok at ingen har blitt hverken bøtelagt eller arrestert for å ta opp serier som går på TV. De er ikke rettighetsbeskyttet på samme måte som film så lenge serien går på TV. Det er intet bevis. Det er heller ikke det samme å ta opp noe selv og det å laste ned noe som andre har kopiert. Selvfølgelig er det rettighetsbeskyttet. Det er et åndsverk. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 16:52, skrev Menkromsen:Er det mange som går på NTNU her ??Hadde sånn "datalos" for litt siden, og fikk intrykk av at de folka kunne LITE om data.De studerer data......jeg ikke.likevel kunne de jo nesten ikke NOE !!!Skikkelig stusselig linje tror jeg :smile: Av ren nysgjerrighet: Hva tror du egentlig man lærer på siv.ing datateknikk ved NTNU? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Quote: Den 2002-11-02 16:01, skrev LarsC: Quote: Den 2002-11-02 15:20, skrev Cappo: Syns det er bevis nok at ingen har blitt hverken bøtelagt eller arrestert for å ta opp serier som går på TV. De er ikke rettighetsbeskyttet på samme måte som film så lenge serien går på TV. Det er intet bevis. Det er heller ikke det samme å ta opp noe selv og det å laste ned noe som andre har kopiert. Selvfølgelig er det rettighetsbeskyttet. Det er et åndsverk. LOL! Cappo: Det er ikke noe mer lovlig å kopiere fra TV'en; men fordi man har gjort det så lenge, så er det blitt alment akseptert å gjøre det. Når Sony (trur eg det var) lanserte sin video-spiller med mulighet til å ta opp fra TV'en ble det *mye* greier fra filmindustrien om at det kom til å ødelegge filmindistrien, og at folk kom til å slutte å gå på kino bla bla bla (akkurat som med napster ol.) Du vil nok ikke bli dømt for å ta opp fra TV'en, fordi t.o.m. dommerne og juryen gjør det, så det er akseptert av allmennheten, men i følge loven om opphavsbeskyttelse, så er det forbudt. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Det er greit. Men hvis folk begynner å pirke så jævlig og nekter å hjelpe meg fordi det er ulovelig på papiret, men blir aldri overholdt, så er det **** meg mye jeg kan bure dere inne for ja. Så bare pass dere! :razz: Og hvis jeg noen gang ser en av dere så mye som tenke på å gå på rød mann.. Da.. _________________ AMD XP 1800+@2000+ Abit KR7A-RAID 512Mb TwinMOS PC2100 DDR Creative Geforce 3 Ti 500 Quantum Fireball Plus AS 20 GB 2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0 Plextor 40/12/40 Chieftec DX-01BL-D [ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-11-04 12:25 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå