Gå til innhold

Hvilken ville du velgt?

hegem0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

K600i har svakere kamera enn K750i og W800i, samt at den ikke har minnekort-port og er en anelse større.

K750i er bedre enn K600i og W800i på tastene, så er du en ivrig SMS'er så er K750i den beste på det område imo.

K600i har 3G. Noe som sikkert er fint, men dette vil neppe komme ordentlig på banen før om et drøyt år. Da vil telefonene som støtter dette også være bedre rustet..

Så, er du en vanlig dude som bytter mobil en gang i året kan du klare deg uten 3G.

Jeg vil derfor allerede utelukke K600i...

W800i leveres med 512 MB minnekort, mens K750 kun leveres med 64 MB minnekort. Begge har vel rundt 35 MB minne internt...

W800i er bygd opp som en Mp3-spiller i tillegg til å være en mobiltelefon. Du kan altså enkelt nyte musikk. Selv når telefonen ikke er ordentlig på.

W800i er i praksis like mye en Mp3-spiller som en mobiltelefon.

K750i er derimot en mobiltelefon med Mp3-funksjon.

Når det gjelder design så syns jeg dog K750i slår W800i kraftig ned i støvlene. den Off-Whitefargen er ikke fin. Men sant skal sies. Du har ikke nødvendigvis samme smak som meg...

Som mobiltelefon er W800i og K750i identiske, bortsett fra utseende, samt at W800i i tillegg fungerer som en alldeles utmerket Mp3-spiller.

Prisforskjellen er på drøyt 500 kr...

Jeg står akkurat plantet i samme dilemma. Men jeg tror valget mitt vipper over på K750i, pga. designet. :)

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Jeg ville også valgt. K750i. Har selv denne og er rå fornøyd. Eneste det skulle vært litt mere minne på den, men det er jo det som er så fint med minnekortet. Man kan sette i mer på K750i. (også på W800i), med tiden skal jeg kjøpe et større minnekort til min, da jeg vil ha litt sanger inn på mobilen.

Som sagt så er ikke 3G sikkelig utbredt enda, så det trenger man ikke.

W800i er sikkert vel og bra, men jeg holder allikevel en knapp på K750i, Den er noe billigere også er de identiske.

Om man vil KAN man oppdatere K750i til W800i via programvare.

Men det er opp til hver enkelt hvilken mobil de velger.

Ville valgt K750i selv.

Begge disse telefonen er jo i og for seg ungdomsstelefoner. Personlig er jeg ikke særlig glad i designet til W800i, Liker den helt plain og ikke så mange fager. Derfor liker jeg K750i som har svart deksel og ikke noe tull.

Det som også kan være greit å huske er å kjøpe en veske til mobilen.

Jeg har hatt en mengde mobiler oppigjennom tia og endel av disse har blitt ripete og fæle. Dette pga at den har ligget i lomma. På den siste som jeg fikk nå ble det også kjøpt en Orignal K750i veska. Som jeg har mobilen oppi. Dette beskytter mobilen mot riper og sånn.

Muligens litt paranoid kanskje? :p

Endret av wil
Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg ny telefon, men er usikker på hvilken.. Vil helst ha en Sony Ericsson. Har sett på W800i, K600i og k750i, men er usikker.. Noen som har tips, eller noe? :)

5337823[/snapback]

Om det er de tre det står mellom sier jeg helt klart W800i!

K600i har 3G, men dette er ikke veldig aktuelt før om et års tid. Dessuten har telefonen noen midt sagt jævlige knapper, dårligere kamera, og minne er minimalt ettersom den har 37 MB interminne og ikke slot til minnekort.

Når det står mellom K750i og W800i viser jeg til denne tråden der det blir godt forklart. Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Jeg syns prisforskjellen mellom K750i og W800i, som er på rundt 400kr er verdt det. Fordi du får med et minnekort på 512mb og en handsfree som du kan koble til vanlige hodetelefoner på, sånn at du kan få god lyd. De to tingene til sammen koster mer enn 400kr, og hvis du er en som hører en del på musikk så burde du gå for W800i.

Lenke til kommentar

Jeg vippa selv veldig mellom K750i og W800i, men K750i vant på design, samtidig som jeg uansett skulle kjøpe nytt minnekort. 512 MB ville blitt litt i minste laget for meg. Jeg mista jo "fly-modusen", men den var ikke så viktig for meg. Flyr som regelt bare et par ganger i året.

Så nå er jeg en lykkelig eier av K750i med 1GB og HPM-70 handsfree.

Lenke til kommentar
Jeg vippa selv veldig mellom K750i og W800i, men K750i vant på design, samtidig som jeg uansett skulle kjøpe nytt minnekort. 512 MB ville blitt litt i minste laget for meg. Jeg mista jo "fly-modusen", men den var ikke så viktig for meg. Flyr som regelt bare et par ganger i året.

Så nå er jeg en lykkelig eier av K750i med 1GB og HPM-70 handsfree.

5363870[/snapback]

Gratulerer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...