Gå til innhold

Spille med integrert skjermkort?

Lanka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, da er det ikke mange nye spill du kan spille på det der:P Intel Extreme Graphics 2 er ikke akkurat extremt bra, har en litt nyere versjon på dell`en min... GMA 900... Drar cs, bf1942, vice, lfs, wow, og andre eldre eller ikke krevende spill. Men skal du spille quake 4 på uber så må du nok investere i nytt hk og skjermkort.

Det skal nok støtte direct x 8.1, det gjorde dette skjermkortet på en skolepc jeg hadde;P

Endret av darkz
Lenke til kommentar

Du får nok kjøpe deg et nytt hovedkort tenker jeg. Stemmer det at den integrerte grafikken er basert på Intel Extreme Graphics 2? I såfall kan du nok spille mindre avanserte spill med lave grafikkinstillinger men det er jo ingen god løsning :) Det skal støtte Dx7 og Dx8 men ikke Dx9.

Hvilket AGP kort er det du har liggende da?

Lenke til kommentar

Huff. Nå er ikke jeg akkurat en som sitter og spiller ganske mye. Jeg surfer mye, ser på filmer og programmer php og lignende. Noe fryktelige grafikkgreier trenger jeg jo ikke. Tenkte bare å spille Medal Of Honor eller Hitman 3 siden jeg har det liggende.

Siden det gamle HK mitt ( 4 år gammelt ) kun støttet IDE, kjøpte jeg dette Hovedkortet. La ikke så mye penger i det ( Litt idiotisk ) fordi det støttet SATA, noe brenneren min går på.

Husker ikke navnet på min AGP-grafikkort, men det er av merket Asus.

Her er bildet (Tatt med mobil)

PS: ER ikke så sinnsykt keen på å kjøpe nytt HK. Eller grafikkort for den saks skyld. Spiller lite, og siden film ikke bruker så mye av skjermkortgreiene så er jo ikke det et problem.

post-38463-1135552300_thumb.jpg

Endret av Lanka
Lenke til kommentar

Oppdater drivere på skjermkort og legg inn direct x 9.0c, så får du støtte for så langt opp kortet takler direct x 8.1. Bare legg inn Hitman 3 og test med forskjellige oppløsninger og grafikk instillinger......tror det kanskje kan gå så vidt:P

Lenke til kommentar

Hmm hvordan får jeg vite hva skjermkortet heter da?

Forresten. Hver gang jeg skrur på pc'en står det at ny maskinvare er funnet :

Skjermkort (VGA kompatibelt). Hvordan kan det ha seg, når jeg ikke har satt inn mitt gamle skjermkort. Den passer jo ikke inn :p .. Den er så gammel at navnet og boksen har jeg allerede glemt og kastet.

EDIT : Skjermkortet passer jo ikke inn i Hovedkortet :p

Endret av Lanka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...