bigblock Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg synes det har en veldig spessiel festemekanisme, og har ikke funnet noen blokk som passer (se bilde). Kjøpte meg en AC twinplex blokk i håp om at dette var rette sorten, men det var det ikke. Om den skulle passet så måtte den stått på tvers av chipsetet og festeørene måtte stått andre veien. Veldig rart at de lager hk med så rare fester, noen som vet om det i det hele tatt finnes noe som passer til mitt HK? Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 merkelig.. er AC24045 du har? har aldri prøvd denne selv i praksis, men holdt på å kjøpe til det gamle 850-chipsetet mitt. sjekk forumet på aquacomputer.com eller send en forespørsel til microplex hvis du ikke allerde har gjort det.. syns det ser ut som blokka skulle passe, men blir den for lang, eller blir ikke hullene riktig vinklet? er det kanskje mulig å lage en liten provisorisk løsning? er uansett den dårligste festet på chipset der ute - mener å huske at man burde være ekstra forsiktig under frakt når man benytter den typen du har Lenke til kommentar
bigblock Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) merkelig.. er AC24045 du har? har aldri prøvd denne selv i praksis, men holdt på å kjøpe til det gamle 850-chipsetet mitt. sjekk forumet på aquacomputer.com eller send en forespørsel til microplex hvis du ikke allerde har gjort det.. syns det ser ut som blokka skulle passe, men blir den for lang, eller blir ikke hullene riktig vinklet? er det kanskje mulig å lage en liten provisorisk løsning? er uansett den dårligste festet på chipset der ute - mener å huske at man burde være ekstra forsiktig under frakt når man benytter den typen du har 5339442[/snapback] Kan egentlig si det sånn at ''festeørene'' er feil vinklet ja. i tillegg til at de ikke står i hvert hjørne på chipsetet, men midt på om du skjønner. Jeg skjønner heller ikke hvorfor de absolutt må sette chipsettet på skrå, og ikke beint, er jo mange hk som har denne løsninfen på cpu også, er jo bare til hodebry hehe.. Men uasett, takk for tipsene, skal sende mail til micrioplex. Det er AC 24035 jeg har ja.. Endret 26. desember 2005 av bigblock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå