kyre Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Er det noen som har et Sgi kabinet til salgs ? Helst et Silicon Graphics Fuel men det meste er intresangt. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 tror aldri jeg har sett et SGI kabinett her moddet i norge før... merkelig, det er sinnsykt fete kabinett, har lyst på et fulltower selv jeg.... Prøv et søk på google - tror nok ikke det er så mange i norge som har det...Ellers mener jeg å ha sett det i en britisk webshop... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Tror nok ikke du får tak i det, da må du nok kjøpe hele maskinen. Men det kan jo hende at du får tak i eldre SGI kabinetter. De ser ganske bra ut de også, eller kanskje et Apple-kabinett? Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 kyre: forumet er ingen markedsplass. Les retningslinjene på: http://forum.hardware.no/retningslinjer.php Du kan benytte bruktmarkedet for kjøp / salg. Denne tråden stenges. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg