Edmund Blackadder Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 På jakt etter dual pack med 1024MB altså 2048mb pakning. Leste i en annen tråd at PC3200 var vel best innen budsjett eller noe, så jeg fant noe.. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=34805 Dette så da bra ut, men skuffelsen kom da noen har kommentert at det ikke duger til spilling.. Så jeg er på jakt etter noe lignende , men som faktisk er godt til spill. Budsjett.... MAX 2000kr. Takker så meget. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 klart det funker, har 2 x 512 brikkene til twinmos. Og jeg overlever finfint med de Klart det finnes bedre minne, men du overlever FINT med det om du ikke er kresen ;p Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Hvis det finnes bedre til spilling til ca samme pris så bring it on.. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Brikkene du har funnet er meget bra, og ikke minst meget konkurransedyktige på pris. Gir veldig mye for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå