Thor. Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Passer denne kombinasjonen eller trenger jeg drivere? link? Lenke til kommentar
icer Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Bare å prøve, trenger du drivere så bare laster du de ned... Men skal gå fint. Har brukt både "nytt" kamera, mp3 spiller og flash minne brikke på Win98 tidligere... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 ok... prøver når jeg har anledning Lenke til kommentar
icer Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Gjør det, men det skal nok gå bra Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det går ihvertfall bra med en av de mer kjente merkene.. Kingston f.eks Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har intrykk av at man trenger drivere til alle usb-penner på windows 98. Hvertfall de fire jeg har prøvd. Corsair, Acer, og noen jeg ikke husker... Lenke til kommentar
vr Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har USB minne av typen SanDisk Cruzer Micro, og denne har produsenten ikke lagt ut driver til for Win98. Noen tips om hvordan jeg likevel kan få brukt den i W98? Jeg har også USB minne som er merket Micro Memory, men denne finner jeg ikke noen hjemmeside til. Vegard Lenke til kommentar
quakie Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har intrykk av at man trenger drivere til alle usb-penner på windows 98. Hvertfall de fire jeg har prøvd. Corsair, Acer, og noen jeg ikke husker... 5339476[/snapback] Ja seff, men det er lettere å finne drivere til en av de mer kjente merkene!! Lenke til kommentar
icer Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg har intrykk av at man trenger drivere til alle usb-penner på windows 98. Hvertfall de fire jeg har prøvd. Corsair, Acer, og noen jeg ikke husker... 5339476[/snapback] Ja seff, men det er lettere å finne drivere til en av de mer kjente merkene!! 5340079[/snapback] Samt at mange har støtte for å bruke de samme driverne (eldre modeller)(med nedsatt bruksområde seff) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå