kcobain Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei. Hvilke Gui er best til Windows? Bruker nå Tkinter. Og enklest å finne hjelp om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Vell, kan vell ambefale wxwindows Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg er fornøyd med Tkinter jeg. Det eneste er at det er litt vanskelig å finne tutorials. Har du funnet noen gode?? Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Sliter med det samme selv. Finner ikke noe særlig bra. Eller så er det gammelt og ikke funker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg bruker selv GTK+, som er veldig godt dokumentert (se pyGTK), men GTK+ er dog ikke noe hvær windows pc har. Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Takk for svar, men har begynt med vb.net i stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå