Po[wP]ow Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Formaterte nettopp en pc, og windows finner ikke nettverks kortet som er integrert i hovedkortet. Funker heller ikke og installere driverne. Noen som har peiling på hva som er problemet her? Prøvde og formatere 2 ganger! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvis du sjekker Device Manager så finner du muligens en eller flere gule spørsmålstegn? Det betyr i såfall at ukjent hardware er funnet. Driverne pleier å ligge på en CD som følger hovedkortet. Du må uansett se hva Device Manager sier. Eksempel: http://support.intel.com/support/motherboa...b/cs-006833.htm Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Driverene er bare noen filer, ingen installasjons filer, aner du hva jeg skal gjøre med dem for å installere driverene? Uansett finner jeg bare "1394 Connection" i Device Manager, under nettwork. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Sånn ser det ut på Device manager.. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg trodde også at Windows skulle finne nettverkskortet. Men den gang ei. Fungerte ikke før jeg hadde installert drivere som fulgte med hovedkortet. Har du forsøkt å installere disse? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det kan se ut som du mangler drivere til lydkortet og skjermkortet? Er ikke sikker, men det kan se ut som nettverkskortet ikke fungerer. Drivere kan også installeres fra Device Manager, du får en meny ved å klikke på de gule spørsmålstegna. Men det er jo ikke noe nettverkskort der å installere til. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 hvilket hovedkort er det snakk om? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Drivere til Abit AS8 finner du her: http://www.abit-usa.com/products/mb/driver...ies=1&model=191 Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Driverene til skjermkortet og lydkortet har jeg bare ikke giddi å installert. Hovedkortet heter MSI K8N SLI Platinum. Og på siden til MSI finner jeg alle driverene jeg trenger, untatt LAN driverene. Marvell heter det ifølge Aida 32. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Pingla: Det er ikke min data vi snakker om nå Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 har du installert NVIDIA nForce4 System Drivers Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Ja, det har jeg ... Funket ikke noe bedre, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå