Shikaru Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=FU7778GB&mcat=c139 Tenkte å kjøpe det kabinettet. Har ikke så alt for stor peiling på kabinetter. Broren min har et Raidmax kabinett som han er vel så fornøyd med. Han som anbefallte det til meg. Siden jeg har et knøtt lite kabinett, og skal kjøpe meg en ny harddisk ( med kabinettet ) så hadde det vært fint om jeg også kunne hatt litt mer plass til nye hovedkort, skjermkort osv til fremtiden. Vil helst ikke overstige så alt for mye over 1000. Noe rundt der. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 jepp det er et godt valg. typen til søstra mi har samme og kabinettet er robust og stilig Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hadde holdt meg unna hvis jeg var deg, kjøp heller et Lian Li kabinett som f.eks dette Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det der var et av de første "Fine" raidmax kabinettene jeg har sett... De andre er så jalla, men som nevt overnfor.. Liean li er et veldig godt valg.. Thermaltake har også mye pent.. Gå for lian li eller Thermaltake.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Ja, har tenkt over Lian Li, men jeg veit ikke. Syns egentlig det der så helt ok og clean ut. De andre Raidmax kabinettene ser faktisk veldig ille ut ja, må innrømme det. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Tror du bør gå for Lian Li, Raidmax har egentlig ikke så veldig godt rykte på seg Skal ikke påstå at Raidmax-kabinettet er dårlig, men jeg ville nok styrt unna til fordel for Lian Li's kjente kvalitet (mulig de skrangler litt, men jeg tviler på at Raidmax-kabinettet skrangler mindre ) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Ville bare meddele at jeg bestillte et Lian Li miditower i går "Problem" løst. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Bra valg... (Lian li) Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 velkommen i lian li klubben Shikaru (medlemmer fra før: Sweet, DarkX) Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Bra jobb Fikk mitt Lian Li igår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå