Nimda Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hvordan får jeg ned choken i cs? Har hørt det er en del kommandoer man kan skrive i console. I blant for jeg også loss det er kjipt :sad: Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Du kan jo prøve å skrive rate 5000 eller noe sånt. Spørs hvilken linje du har. Men prøv å finn den raten som passer din linje. Loss har jeg selv også og det er isp'n min sin feil. Så der kan jeg nok ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 hei Nimda, long time no speak choke har ofte med linja å gjøre. for dårlig linje kan gi mye choke. serveren kan også ha litt å si. har du trådløst så kan du få en del choke pga packets som ikke når fram og slikt. prøv å still ned updateraten din så kan du få mindre. hvis du ikke fårstår så skriv dette i console: cl_updaterate nå får du vite hva du har som updaterate akkurat nå. hvis den er sirka, fx 20, så skru den ned med 5 til 15 slik cl_updaterate 15 hvis dette ikke virker kan du prøve å stille på andre rate som cl_cmdrate og cl_rate og rate. mye kommandoer, men prøv deg litt fram. jeg kjører med min adsl704: rate "9999.000000" cl_updaterate "30" cl_rate "9999.00000" cl_cmdrate "20" Lenke til kommentar
Skello Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 eg har akurat samme linja :| eg bruker denne netcoden som funker veldi bra har bare av og til chocke,men då er d ikkje meir en 3-4 lite ms har eg og aldri loss cl_updaterate "50" cl_cmdrate "47" cl_rate "9999.999" rate "9999.999" Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Jeg fiksa litt på rate som var på 2500 llr no, det gjorde susen :smile: Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 choke har ofte med linja DI og gjøre. loss har ofte med SERVEREN si linje. oknp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå