Gå til innhold

En liten PSU-mod.

Anbefalte innlegg

Loddebolt og loddetinn....

5344878[/snapback]

Joda kjønner det, men hvor skal man lodde kontaktene på molexen?

Også hvis led'en er på 3 volt og molex er jo på 12 volt må man bruke resistor, ikke sant?

5344902[/snapback]

Jeg brukte en uvanlig kontakt som ikke alle strømforsyninger har. Nemlig en 6pins AUX-plugg. Der er det en orange ledning som fører 3volt. Koblet den til der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5344878[/snapback]

Også hvis led'en er på 3 volt og molex er jo på 12 volt må man bruke resistor, ikke sant?

5344902[/snapback]

Jeg brukte en uvanlig kontakt som ikke alle strømforsyninger har. Nemlig en 6pins AUX-plugg. Der er det en orange ledning som fører 3volt. Koblet den til der.

5344918[/snapback]

Har du bilde av den?

Lenke til kommentar
Get used to it.. :) Men er bare et interessant tema! Men noen ganger mener noen at noen spørsmål blir for dumme fordi de kan finnes på via søkemotor på "3 sekunder"! Sorry for at jeg kommenterte.. :p Slå meg om du vil! Eller, kan gjøre selv *dask dask* ..

5345620[/snapback]

*dask*

Synes det blir litt dumt når han skal vise frem en ting han har gjort så er det vel mulig at når en spør om et bilde å ta et på to sek?

*dask* :tease:

Lenke til kommentar
Get used to it.. :) Men er bare et interessant tema! Men noen ganger mener noen at noen spørsmål blir for dumme fordi de kan finnes på via søkemotor på "3 sekunder"! Sorry for at jeg kommenterte.. :p Slå meg om du vil! Eller, kan gjøre selv *dask dask* ..

5345620[/snapback]

*dask*

Synes det blir litt dumt når han skal vise frem en ting han har gjort så er det vel mulig at når en spør om et bilde å ta et på to sek?

*dask* :tease:

5345625[/snapback]

Hva om jeg ikke har noen bilder? Jeg hater folk som må spame i stedet for å undersøke selv. Det fører bare til unødvedig jobb for meg. Sorry mac.

Lenke til kommentar
Når du skal vise frem en ting du har gjort.

- Jeg spørr om å få et bilde i en annen vinkel?

Spamming?

Dagens! :lol:

5346265[/snapback]

Du spurte ikke etter et bilde fra annen vinkel, men om bilde av 6pins AUX-pluggen. Den ville tatt det 2sek Google etter, dette skrev jeg fordi jeg ikke har bilde og ville heller ikke postet om jeg hadde. Google it FFS!

Spamming da? Ja.

Lenke til kommentar

hei.

En super duper mod Zevs_ og det mener jeg, kutting skjevt ? ja og hva så, gjør vel for pokker ikke noe om at det er litt ujevnt da, det at han i det hele tatt har gjort modden er kjempe topp, det er ikke alle som gjør det eller tørr det.

Jeg har lest igjennom mange worklogger her på forumet og det er ikke mange som går til verks på enkelt komponenter, de holder seg som regel til det yttre og noe lys inni men å modde orginal komponenter gjør de ikke, og etter min mening så er det like viktigt som noe annet på en good working mod ass. det er helheten som teller ikke bare noen lange rør av noen lys :)

Dag-Erik : hvorfor må du komentere alle svar du får ?? tror det er svært få som har et bilde kun av en aux kontakt, og et bilde er ikke tatt på to sekunder, alt tar tid, også det, derfor var det lettere å søke på det, men går ut i fra at du har en slik en på ditt psu og ? den finnes på de fleste psu.

når det går flere innlegg etterverandre om det en og samme spørmål og man hele tiden svarer med dumme og unødvendige komentarer så er det spamming !

og en ting til, slutt med å bruke unødvendige icon på alle svar du gir ut, de kan virke provoserende på mange, feks.slik som dette :tease: hvis du bruker dette tegnet samtidigt som du svarer spydigt så er det provoserende for mange og folk blir irriterte, tenke før man svarer er en viktig del. ikke ta det opp galt eller noe, har ikke noe i mot deg personligt eller noe sånt men nå har jeg lest så mange innlegg i fra deg og over halvparten av dem er slibrige dumme komentarer tilbake, noe som er etter min mening heelt unødvendigt. prøv å bruk en vennlig og høfflig tone på dine svar og innlegg, det funker mye bedre:)

Når dette er sagt så får jeg bare si unskyld for at det blei litt OT her Zevs_ men kunnne ikke dy meg :)

Keep moding my friend :thumbup:

Lenke til kommentar
Hviken NorthQ PSU var det du moddet?

Tror jeg har en likens (NQ-4001A)...

5346520[/snapback]

Det stemmer!

Edit: Det var altså en NQ-4001A

hei.

En super duper mod Zevs_ og det mener jeg, kutting skjevt ? ja og hva så, gjør vel for pokker ikke noe om at det er litt ujevnt da, det at han i det hele tatt har gjort modden er kjempe topp, det er ikke alle som gjør det eller tørr det.

Jeg har  lest igjennom mange worklogger her på forumet og det er ikke mange som går til verks på enkelt komponenter, de holder seg som regel til det yttre og noe lys inni men å modde orginal komponenter gjør de ikke, og etter min mening så er det like viktigt som noe annet på en good working mod ass. det er helheten som teller ikke bare noen lange rør av noen lys :)

Keep moding my friend  :thumbup:

5346721[/snapback]

Tusen takk! :thumbup:

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar
Det stemmer!

Edit: Det var altså en NQ-4001A

Kult!

Fikk nesten lyst til og gjøre noe i samma duren med min og.

Men har allerede satt inn en blå vifte med UV-Leds(Klarte og ødelegge den andre :whistle: ).

Skal bestille en HDD fra Netshop snart så karnsje det blir med en UV-plexi på kjøpet og får se. Har lenge lyst til og gjort noe med den, men jeg liksom aldri funnet på hva :hmm: men nå blir det andre boller :dremel:

Må si det ble veldig bra ja Zevs_ til og være første gangen ;)

Kan ikke akkurat si jeg har så stor erfaring selv med slike mod..

Lenke til kommentar

5344878[/snapback]

5344902[/snapback]

5344918[/snapback]

Hmm.. jeg har ikke en sånn kontakt på psu min, hvilke andre muligheter har jeg til å koble en 3 volts led til psuen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...