El Matador Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Heisann! Har i lenger tid sett at min Northq strømforsyning var litt kjedelig. Jeg bestemte meg for å modde den litt, og fikk sponsing av Netshop: En plate UV-gul plexi. Tusen takk til dem! Her er i allefall noen bilder: Utgangspunktet. Jeg hadde tenkt å lage to vinduer med UV-LEDs som lyste opp begge glassene. Alt sammen skrudd fra hverandre. Som dere kanskje allerede nå ser, blir det ikke plass til et vindu i fronten. Jeg droppet heller bare det. Fjernet maskeringstapen og ferdig utskjært. Her har jeg pusset kantene og vannslipt selve dekselet. Her kjøres første runde med AutoSol for å få en chrommet look. Første polering ferdig. Prøvetester glasset, det ser ut til å funke fett. Testing av LEDs. LEDen festet. Testing med LED Nok en runde med hard runde pussing med AutoSol. Ferdig! Som dere ser er det en liten glipp i plexien nederst, Dette fordi jeg dreit meg ut, og glemte å beregne med kontakten. Malte den uansett i UV-gul maling, så det gjorde ikke så alt for mye. Ferdig satt inn uten sidedør. Synes det ble fint jeg. Med sidedøren. Selvfølgelig kunne det blitt gjort bedre, men jevnt over er jeg veldig godt fornøyd med resultatet. Denne posten ble lang gitt Endret 25. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tøft det! Litt ujevn kutting, men shit au.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Synes det var greit bortsett fra siden som vender ut mot vinduet på kabinettet. Synes deg ble stygt med en sånn brei stripe som går bakover. Heller bruke et rundt vindu der elns...veit ikke jeg. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Tøft det! Litt ujevn kutting, men shit au.. 5337557[/snapback] Det er ikke kuttingen som er spesiel ujevn, men platene som ble sånn Noe er litt ujevn i hjørnene, men jeg gadd ikke fikse det, da man ikke ser det når den er inni PCen. Husk at kamera fanger mer en du ser Synes det var greit bortsett fra siden som vender ut mot vinduet på kabinettet. Synes deg ble stygt med en sånn brei stripe som går bakover. Heller bruke et rundt vindu der elns...veit ikke jeg. 5337602[/snapback] Det var fordi jeg ville ha noe litt anderledes og ikke likt alle andre. Men egentlig var det fordi jeg klarte å kutte bittelig feil, så jeg måtte bare improvisere litt. Dessuten var det trangt om plassen bak der som det ikke er vindu. Hadde sikkert ikke blitt plass engang. Endret 25. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hastverk er lastverk - Bare tulla Ellers bra Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg tror uasnett ikke det hadde blitt plass. Lenke til kommentar
Going_Ion Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 bedre lykke neste gang... men en meget fet vifte du har der!! kor an e fra? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Syns det så bra ut jeg La ikke merke til kanten:s Var litt uvant det med en stripe bakover, men bra med no uoriginalt enn med noe alle har! Chromen ble nice Øyvind Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 bedre lykke neste gang... men en meget fet vifte du har der!! kor an e fra? 5338279[/snapback] Hva med noe jeg kunne gjort bedre? Ønske meg lykke til nestegang sier meg ikke så mye om hva jeg kan forbedre Hvilken vifte? Syns det så bra ut jeg La ikke merke til kanten:sVar litt uvant det med en stripe bakover, men bra med no uoriginalt enn med noe alle har! Chromen ble nice Øyvind 5338365[/snapback] Kunne pusset enda mer, men ville spille BF2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Daim! ble ganske hefitg det ja! passet godt i kabinettet også Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 men hvis man skal modde pc'en sin, kan man da f.eks bare skrive en mail til netshop og si "hei, skal modde pc'en min, kan jeg få litt plexiglass av dere?" eller hvordan funker det egentlig? nysjerig... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 men hvis man skal modde pc'en sin, kan man da f.eks bare skrive en mail til netshop og si "hei, skal modde pc'en min, kan jeg få litt plexiglass av dere?"eller hvordan funker det egentlig? nysjerig... 5339228[/snapback] Du bør ha litt mere info og skrive hva du skal gjøre for dem.. - Les sticky i case-mod Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 men hvis man skal modde pc'en sin, kan man da f.eks bare skrive en mail til netshop og si "hei, skal modde pc'en min, kan jeg få litt plexiglass av dere?"eller hvordan funker det egentlig? nysjerig... 5339228[/snapback] Du bør ha litt mere info og skrive hva du skal gjøre for dem.. - Les sticky i case-mod 5339251[/snapback] kanskje dumt og skrive dette i denne tråden, men lurte litt på ""hva du skal gjøre for dem?"" hva menes med det? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Altså, skriv at du kan f.eks klistre på et klistremerke med logoen dems på insiden av sidedøra, skrive firmalogo på kabinettet med UV-tusj, reklamere for dem i en evt. worklogg osv... - Er det fler spørsmål så tar vi det på PM Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Bare et lite spørsmål til deg Zevz, hva koblet du leden dine til? ( jeg mener hvilken ledning koblet du den til) Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hvordan kobler man singel led's til en molex kontakt? (er så nysjerrig) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Loddebolt og loddetinn.... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Kobler det vel i den gule og svarte ledningen i molex? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Loddebolt og loddetinn.... 5344878[/snapback] Joda kjønner det, men hvor skal man lodde kontaktene på molexen? Også hvis led'en er på 3 volt og molex er jo på 12 volt må man bruke resistor, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå