666=TRIPPLE-SEX Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Yo ya all så filmen Big Fat Liar på tv idag og jeg lurte på om noen kunne gi meg litt info om soundtracket som blir brukt i filmen Big Fat Liar Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Om filmen Soundtracket There you go Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Så deler av den på julaften, tenkte siden det var "Malcom" så måtte jeg nesten titte. Fant også ut at hun heite fra What i Like about you (heter serien det?) også var med Men OMG så dårlig den filmen var. Skikkelig bad. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hva? Er det en film som heter det? Jeg så en film heromdagen da en gutt skrev en skolestil og kalte den BIG FAT LIAR. Også ble den en Hollywood-film. Så oppsøker han produsenten som stjal storyen og konfronterer han. Men den filmen het jo noe annet? Edit : Ooops. Jah =P Endret 29. desember 2005 av Lanka Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Ooops, ja. Så den jeg også, mega dårlig, men søt pike. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Søt? Eller mega heit. Hun er jo med i den tv-serien hvor hun heter Holly. Men når vi kommer til saken så er du også en meget søt pike, Stine Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Saken er nok at Holly er dritheit! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 kommer det fra mannen med DET avataret neida, det stemmer det...hot, hotter, hottie...selv om hun var litt ung i den filmen da... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Søt? Eller mega heit. Hun er jo med i den tv-serien hvor hun heter Holly.Men når vi kommer til saken så er du også en meget søt pike, Stine Klabbert. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Nokså ironisk. Men jeg ser pokkern ikke avataren min jeg. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Hva er det du ser? Screen-shot? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Noter advarselnivået, ser det ikke skremmende ekte ut Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hmm du ser ikke Stine's søte lille avatar heller da. Så lurer på om det er noe med cookies-innstillingene. Slett alle cookiesene du har på dataen.. Så prøver du igjen =) Edit : Eller høyreklikk på bildet og trykk Load Image. (La merke til at du bruker Opera du også.. Bilder loader ikke noenganger av en eller annen syk grunn) Endret 29. desember 2005 av Lanka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå