ostov Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hei! Jeg vil gjerne bli medlem av denne greia her Hovedproblemet er det bilde der jeg må skrive på kinesisk, noe som jeg ikke kan (sånn bilde som gjør at ikke en form for bot skal registrere seg mange ganger) Er det noen som kan hjelpe meg? Ta gjerne kontakt over PM. Endret 25. desember 2005 av ostov Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 om siden hadde kommi fram hadde det vært lettere å hjelpe.. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 om siden hadde kommi fram hadde det vært lettere å hjelpe.. 5337386[/snapback] http://freeqq2.qq.com/1.shtml Prøv den Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvorfor skal du registrere deg der? Du kan bruke altalavista babelfish ting til translater. http://babelfish.altavista.com/ Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Shikaru: Han sa jo at det var det 'bildet' som var hovedporblemet. Kanskje det er litt vanskelig å fikse tegnene? Hvis du har en kineser på MSN - så kan du jo få han itl å registrere seg for deg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Når du har greid å lese avtalen der, må du nå greier å finne ut hvordan du skriver et par kinesiske tegn. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg har ei kineser på msn min men hu er sjelden pålogga så det blir lite til hjelp Lenke til kommentar
ostov Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Har ingen kompiser som er fra kina på msn Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg har en kineser på min msn. Men tviler på at hun har et kinesiskt tastatur/muligheten for å skrive kinesisk. Men det du kan gjøre er å installere en kinesisk skrifttype. Deretter går du på nettet og finner et sted hvor de bokstavene er. Eller søke på china+alphabet @ Google. SKal vel funke det? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Du kan skrive kinesiske tegn i Windows, alt du gjør er å gå inn på kontrollpanelet og "regional and language options" (eller hva det nå er på norsk hvis du har det, det er iallefall den globusen). Under Languages installerer du støtte for øst-asiatiske språk. Så kan du bruke Language Bar til å bytte mellom skrivemåtene. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Litt teit hvis man sitter og prøver ut alle tastene. Med og uten shift. Kan jo finne det på nettet kjapt. Google is my friend. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå