.Xavier. Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei, jeg har fått litt penger i jul og har planer om å kjøpe meg en ny skjerm. Er denne her noe å kjøpe? Samsung 19" LCD Syncmaster 913N Monitor Takker for svar! Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Ingen som vet noe som helst?? Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Bumper denne, er veldig interressert i å høre noen eventuelle erfaringer. Vurderer mer enn sterkt å kjøpe denne innen et par dager... Lenke til kommentar
chariot Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Joda, helt knaill skjerm dette. Min er 1 år gammel nå og en del av start menyen har brent seg fast til skjermen, men det virker som om jeg kan fikse det enkelt ved å dra ut vga kabelen og la skjermen få strøm slik at den ruten med No signal får hoppe fram og tilbake over skjermen i noen dager for å fikse det. Ellers er det en topp skjerm. Mvh. Rise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå