jascko Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Som nevent, hvilket av de to er best når det gjelder sikkerthet, Firefox eller Opera? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tror nok begge to er ganske sikre jeg, jeg har brukt Opera i 1-2 år nå og har aldri hatt noe problemer med den nettlesern hvertfall. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 De er tilnermet likeverdige med tanke på sikkerhet. Forskjellene ligger i brukergrensesnitt. Last ned og prøv begge. Selv endte jeg på Opera. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg endte opp med Firefox:-) Lenke til kommentar
phex Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Og jeg endte opp med begge Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Opera har færrest oppdagede ifølge Secuna. Både FF og Opera er veldig raske med å tette de som blir oppdaget. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg tror ikke at folk blir enige, men velg den som passer deg best, eventuellt begge. De er begge gode valg, og langt bedre enn IE. Jeg bruker Firefox, ingen vei tilbake til IE. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 jeg bruker firefox Lenke til kommentar
clario Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Har blitt tatt opp mange ganger før, konklusjonen var at så lenge du ikke bruker IE så er det same shit... Personlig foretrekker jeg Firefox, men kunne sikkert uten problem gått over til Opera Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Det er ikke verre enn å legge inn begge, og fjerne den du ikke liker. Så kan du bestemme selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå