Kimble Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det kommer opp en melding om at det er feil på s-ata disken min. Den fungerer helt fint så jeg lurer på hva det kan komme av? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvorfor dynamisk disk ? Bruke basic er det beste hvis du ikke skal lage sw raid e.l. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 har samme problemet her med en IDE disk jeg har fra en annen maskin. Kommer opp som dynamisk. Går an i diskbehandling å velge "konverter til standarddisk". Men skjer dette uten datatap? (dårlig veiledning av ms. står ingenting om det.) Lenke til kommentar
eternal Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 fant det ut selv nå. altså huskeregel: Hvis man putter en harddisk i en annen maskin og den dukker opp som dynamisk disk, kan du fint "importere ekstern disk" og beholde alle data. Men ikke "konverter til standarddisk". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå