Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hvordan får jeg det bort? Kan ikke slette snarveien på deskopet. Og er det med på sony ericsson pc suite? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Hvordan får jeg det bort? Kan ikke slette snarveien på deskopet. Og er det med på sony ericsson pc suite? 5337205[/snapback] Det der irriterer meg også faktisk. Bruker jo aldri noe annet enn ekstern harddisk-funksjonen til telefonen uansett. Endret 27. desember 2005 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Bruker ikke det programmet.. bruker MyPhoneExplorer istedet.. Mye bedre program, og du kan også legge inn javaspill og slikt med det Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Bruker ikke det programmet.. bruker MyPhoneExplorer istedet.. Mye bedre program, og du kan også legge inn javaspill og slikt med det 5343257[/snapback] Nå spurte ikke trådstarter om det da. Jeg tror du kan gå inn i registry og fjerne den derfra. Men det kan være en smule farlig. Sletting av feil kan føre til at programmer ikke fungerer. Se om du finner programmet i registry (kjør>regedit). Skal ligge under software. Eller Kontrollpanel>Legg til/Fjern programmer? Hehe regner med at du har prøvd der, men om du ikke har det så er jo problemet løst. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Har prøvd legg til fjern programmer.. EDIT: WTF, nå fikk jeg feil med og lese fra en .msi fil. Og kan ikke uinstallere driten! Jaja, fikk vertfall den stygge dritten på skrivebordet vekk. Endret 31. desember 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har akkurat det samme progammet. Sykt irriterende. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Vet, nå fjerner jeg hele SE PV suite og bruker MyPhoneExplorer.. Der kan man jo hente ut sms og shit. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Bruker ikke det programmet.. bruker MyPhoneExplorer istedet.. Mye bedre program, og du kan også legge inn javaspill og slikt med det 5343257[/snapback] Jeg får ikke MyExplorer til å virke. Får meldingen "Telephone could not be identified".. Bruker USB dongle med bluetooth.. Har du løsningen..? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Bruker ikke det programmet.. bruker MyPhoneExplorer istedet.. Mye bedre program, og du kan også legge inn javaspill og slikt med det 5343257[/snapback] Jeg får ikke MyExplorer til å virke. Får meldingen "Telephone could not be identified".. Bruker USB dongle med bluetooth.. Har du løsningen..? 5433517[/snapback] har ikke noe løsning nei. Det programmet har masse bugs og slikt derfor er det noen ganger vanskelig.. Før fikk jeg opp den meldingen hele tiden, men nå kommer den sjeldnere.. bare prøv igjenn.. vet ikke noen andre løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå