Killerquo Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Heisann. Fikk meg icemat Siberia headphones til jewl. Så var jeg og sjekka på hjemmesida til icemat også så jeg USB lydkort som gir surroundlyd der. Lurte på om noen har noen erfaringer med dette. Er skikkelig hypp på surround på headphonsa. Takker for svar. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Altså, surround? Det blir vel begrenset til antall høyttalere i headsetet. Utover det er det ikke annen surround enn det du får med et vanlig integrert lydkort. Endret 27. desember 2005 av Big SturL Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Slenger meg med denne. Har selv bestilt et slikt headset. Blir det mye bedre med det lille lydkortet? Lenke til kommentar
chrisha Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Slenger meg med denne. Har selv bestilt et slikt headset. Blir det mye bedre med det lille lydkortet? 5802789[/snapback] Kjøpte et Icemat Siberia USB lydkort i dag til bruk med Skype. Fungerer finfint til Skype og har også overraskende god lydkvalitet til musikkavspilling (bruker et billig headset til Skype og Koss Porta Pro til musikk). Mikrofoninngangen er imidlertid ømfintlig for støy. Jeg bruker kortet på min Dell X300 laptop. Når den går på batterier, er mikrofoninngangen støyfri, men når jeg kobler i strømforsyningen, begynner det å brumme i den. Trikset er å dempe mikrofoninngangen i mikseren til lydkortet. Ved bruk i Skype, vil allikevel personen i andre enden høre duringa... Lenke til kommentar
1234ki Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei. Jeg har bare et spørsmål til dere som kan dette. Er jeg nødt til å ha lyddriver fra før eller kommer det med USB lydkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå