LowBalls Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hei! jeg har oppdaga at cpu kjører 100% hele tiden, noen som vet hva som kan være feil? screen shots: den vil vist ikke legge til bilde skal se på det etterpå Endret 26. desember 2005 av alex91 Lenke til kommentar
whattodo Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hviilken prosess er det som tar all CPU? (ctrl-alt-del -> prosesser fanen) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hviilken prosess er det som tar all CPU? (ctrl-alt-del -> prosesser fanen) 5337132[/snapback] WinXPDisableZero.... Alexander 97 1276kb (skrivd av fra ctrl+alt+del>prosesser) Endret 25. desember 2005 av alex91 Lenke til kommentar
Phera Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hviilken prosess er det som tar all CPU? (ctrl-alt-del -> prosesser fanen) 5337132[/snapback] WinXPDisableZero.... Alexander 97 1276kb (skrivd av fra ctrl+alt+del>prosesser) 5337155[/snapback] les her du : http://www.webuser.co.uk/forums/showflat.p...56/an/0/page/31 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 har det noe å si egentlig? merker jeg om cpu bruker 100% eller om den bruker 20%? da mener jeg ytelse, støy? Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 ja...det meste vil kjøre en del tregere på maskinen. har du prøvd å avslutte prosessen? starter *WinXPDisableZero* å kjøre med en gang du starter maskinen? Lenke til kommentar
netrom87 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 har det noe å si egentlig? merker jeg om cpu bruker 100% eller om den bruker 20%? da mener jeg ytelse, støy? 5337826[/snapback] Jeg hadde det samme problemet som deg angående WinXPDisableZero greia. Og det er et program av et eller annet slag som følger det trådløse nettverket til Belkin. Gjorde i hvertfall det hos meg. Jeg bare skrudde av prosessen ved oppstart (husker ikke helt hvordan.) Og dermed var problemet løst. Jeg tror ikke det gjør noen skade å ikke ha det kjørende. Men det plager heller ikke ytelsen ved spilling eller noe hvis du ikke fjerner det. Men er det generelt bra for en CPU å kjøre 100% hele tiden? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) har det noe å si egentlig? merker jeg om cpu bruker 100% eller om den bruker 20%? da mener jeg ytelse, støy? 5337826[/snapback] Jeg hadde det samme problemet som deg angående WinXPDisableZero greia. Og det er et program av et eller annet slag som følger det trådløse nettverket til Belkin. Gjorde i hvertfall det hos meg. Jeg bare skrudde av prosessen ved oppstart (husker ikke helt hvordan.) Og dermed var problemet løst. Jeg tror ikke det gjør noen skade å ikke ha det kjørende. Men det plager heller ikke ytelsen ved spilling eller noe hvis du ikke fjerner det. Men er det generelt bra for en CPU å kjøre 100% hele tiden? 5337900[/snapback] men bruker den bare windows sin trådløse da? går den på windows sin på automatisk ved oppstart? du brukte nok msconfig Endret 25. desember 2005 av alex91 Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 har det noe å si egentlig? merker jeg om cpu bruker 100% eller om den bruker 20%? da mener jeg ytelse, støy? 5337826[/snapback] Jeg hadde det samme problemet som deg angående WinXPDisableZero greia. Og det er et program av et eller annet slag som følger det trådløse nettverket til Belkin. Gjorde i hvertfall det hos meg. Jeg bare skrudde av prosessen ved oppstart (husker ikke helt hvordan.) Og dermed var problemet løst. Jeg tror ikke det gjør noen skade å ikke ha det kjørende. Men det plager heller ikke ytelsen ved spilling eller noe hvis du ikke fjerner det. Men er det generelt bra for en CPU å kjøre 100% hele tiden? 5337900[/snapback] jo...det vil plage ytelsen under spilling om cpu ligger på 100% før oppstart av spillet... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 ok.. nå er ivertfall det programme borte fra oppstart, men selfølgelig kom det et annent program og det bruker 80% skirvd av ctrl+alt+del>prosesser = winlogon.exe noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Det er Påloggingsprogram for Windows NT. Trur det kommer med windows. Men er ikke sikker på hva det gjør.. Har du søkt på maskinen etter Ad-Aware og virus i det siste? Edit: Har den prosessen eg og, men den bruker 0 cpu Endret 26. desember 2005 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) 5 dager siden kjører forresten ad-aware og microsoft spyware nå Endret 25. desember 2005 av alex91 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Vel, nå er denne saken løst nå kjører cpu på normalt fikk t.o.m til screen shots er t.o.med ned i 5% noen ganger Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 kjempe Hvordan løste du det? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 kjempe Hvordan løste du det? 5338615[/snapback] først tok jeg av belkin trådløs ved oppstart, så restarta jeg, men da kjørte den 80% ca, da var det programme "winlogon" som kjørte på 60%, så restarta jeg engang til, og da var probleme løst håper du/dere skjønnte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå