Gå til innhold

Pc'en kjører 100% 24/7 [LØST!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har det noe å si egentlig?  merker jeg om cpu bruker 100% eller om den bruker 20%?

da mener jeg ytelse, støy?

5337826[/snapback]

Jeg hadde det samme problemet som deg angående WinXPDisableZero greia. Og det er et program av et eller annet slag som følger det trådløse nettverket til Belkin. Gjorde i hvertfall det hos meg. Jeg bare skrudde av prosessen ved oppstart (husker ikke helt hvordan.) Og dermed var problemet løst. Jeg tror ikke det gjør noen skade å ikke ha det kjørende. Men det plager heller ikke ytelsen ved spilling eller noe hvis du ikke fjerner det. Men er det generelt bra for en CPU å kjøre 100% hele tiden?

Lenke til kommentar
har det noe å si egentlig?  merker jeg om cpu bruker 100% eller om den bruker 20%?

5337826[/snapback]

Jeg hadde det samme problemet som deg angående WinXPDisableZero greia. Og det er et program av et eller annet slag som følger det trådløse nettverket til Belkin. Gjorde i hvertfall det hos meg. Jeg bare skrudde av prosessen ved oppstart (husker ikke helt hvordan.) Og dermed var problemet løst. Jeg tror ikke det gjør noen skade å ikke ha det kjørende. Men det plager heller ikke ytelsen ved spilling eller noe hvis du ikke fjerner det. Men er det generelt bra for en CPU å kjøre 100% hele tiden?

5337900[/snapback]

men bruker den bare windows sin trådløse da? går den på windows sin på automatisk ved oppstart?

du brukte nok msconfig ;)

Endret av alex91
Lenke til kommentar

5337826[/snapback]

5337900[/snapback]

jo...det vil plage ytelsen under spilling om cpu ligger på 100% før oppstart av spillet...

Lenke til kommentar
kjempe :)

Hvordan løste du det?

5338615[/snapback]

først tok jeg av belkin trådløs ved oppstart, så restarta jeg, men da kjørte den 80% ca, da var det programme "winlogon" som kjørte på 60%, så restarta jeg engang til, og da var probleme løst :yes:

håper du/dere skjønnte det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...