Boralis Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Høres fint ut,så får vi håpe det retter seg jeg venter en stund med å sende i retur for å se om asus ordner dette,men har du noen formening om overklokkingsegenskapene kommer til å bli bedre? Så foresten at psdata hadde solg 20 slike kort siden torsdag så det ser ut til å vere populert Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Quote: Den 2002-09-07 20:01, Snekker`n skrev:Høres fint ut,så får vi håpe det retter seg jeg venter en stund med å sende i retur for å se om asus ordner dette,men har du noen formening om overklokkingsegenskapene kommer til å bli bedre?Så foresten at psdata hadde solg 20 slike kort siden torsdag så det ser ut til å vere populert Jeg tror som Byggeren nevnte i noen andre tråder at asus lager som regel bra hk med bra muligheter for overklokking. Men som sagt har dette hovedkortet en del problemer i startfasen. Så det eneste vi kan gjøre er å vente på ny bios fra asus. Som sagt har de fleste som har kjøpt dette angrerett. Dette gjelder som regel i 3.mnd hvis man ikke har mottatt angrerett skjema. Og 14 dager hvis man har mottatt det. De fleste har hatt hk'et sitt i kanskje 2 dager maks. Jeg personlig tror at asus komme med ny bios løpet av neste uke. Et unntak er det. Hvis hovedkortet ditt er som Byggeren sitt. Da burde du levere det tilbake per omgående. Da er det noe galt. Og det med at det blir blåskjerm antyder til at det er problemer med selve oppsettet av hovedkortet. Til folk som er litt usikre, burde vente litt. Og vente på den nye biosen. Da vil folk sette dette kortet på prøve. Dessuten håper jeg at Byggeren komme men en artikkel på Slapps.com når vedkommende har fått det nye kortet! >Peace bro...... Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Tviler STERT på at det blir noen revolusjon i en BIOS-oppdatering! Jeg hadde i hvert fall brukt angreretten og byttet det i et intel-chipsett av typen 845g. Men det er meg. Og min konklusjon er allerede satt overfor dette produktet: SiS har driti på draget. Lenke til kommentar
svening Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Er det mye og tjene på og ha HK med 8x støtte (Vel og merke hvis en har et 8x kort)? Eller bør en holde seg til et med Intel Chipset? mvh Inge Svensson Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 etter som jeg ser er det vistnok umulig å bruke dette sammen med 9700 pro,er det noen som vet noe om dette da jeg har bestilt dette grafikkortet Lenke til kommentar
klo Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 jeg har bestilt kortet og skal hente det på mandag, burde jeg la vere å opne det og bare returnere det? skal bruke det med corsair 3200 p4 2.4 ghz (100fsb) viss jeg åpner og tester det kan jeg likevell sende det tilbake? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hvis du vil ha tilbake alle pengene for produktet, så kan du nok ikke det uten avtale med plassen der du kjøpte det. Froklar situasjonen for dem, og få til en avtale om å få lov til å teste det. Hvis ikke, send det i retur uåpnet og bruk angrefristen. -KJ Lenke til kommentar
klo Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 men hvis jeg tester det da? og opplever problemer, hva kan jeg gjøre da? (viss jeg ikke har fått avtale) Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 8x AGP er jo bra å ha støtte for, da får du litt mer nytte av å oppgradere skjermkort senere... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg tror jeg mailer til Asus support jeg også. Jeg har store problemer med å få ATI Radeon 9700 Pro til å kjøre stabilt på ASUS A7V8X. Har prøvd alt det jeg kan tenke på. Ingenting funker. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 18:12, klo skrev:men hvis jeg tester det da?og opplever problemer, hva kan jeg gjøre da? Klo, du kan slappe helt av. Du trenger ikke å avtale noe som helst på forhånd. Dersom du ikke herper til hele hovedkortet og markulerer esker og innhold, er det overhode ikke problem å levere tilbake hovedkortet med begrunnelse i "Lov om opplysningsplikt og angrerett". Jeg forutsetter du snakker om handel over internett, da gjelder følgene regler: Sitat: § 11. Rett til å gå fra avtalen (angrerett) Forbrukeren har rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til selgeren etter § 13 innen 14 dager etter at hele varen og de opplysninger som kreves med hjemmel i kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. hjemmel i kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte. Fristen løper likevel ut senest 3 måneder etter at avtalen ble inngått. § 12. Unntak fra og begrensninger i angreretten Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelsen eller forringelsen skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side Ut fra denne loven kan ikke butikken nekte deg å returnere et hovedkort som du har åpnet og testet, for deretter å finne ut at det ikke fungerer som forventet. Du kan uten problem pakke ut kortet, teste dette, og pakke dette inn i originalembalasjon. Loven er soleklar på dette området "Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde". Dersom noen butikk mener at varen ikke er tilbakelevert i tilnærmet samme stand og mengde, så tenker jeg nok at de ikke vet hva de snakker om. OBS! Jeg oppfordrer ingen å missbruke dette, da dette medfører kostnader for butikken som oss andre er nødt til å betale i form av dyrere varer. Men det er greit at brukerne av dette forumet er informert om hva som er faktiske lover og regler i dette landet. Poenget er at du trenger ikke en avtale på forhånd for å benytte det av angrefristen ved postordrekjøp. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 ati 9700 pro kan ikke kjøres på dette kortet inntil vidre, det er noe med 8x som lager krøll det kommer nok en biosoppdatering men når vet jeg ikke Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hvor er tålmodigheten deres folkens? Vi her på forumet har fortalt at det kommer ny bios oppdatering fra asus. Da skulle dette kortet være et av de beste på alle områder. Bare vent å se. Tålmodighet lønner seg! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Ja jeg vet det kommer en biosoppdatering,men for de som har ati 9700 grafikkkort de må ha en oppdatering på det også for det virker ikke på noen hk med 8x,dette gjelder ikke bare asus sine kort Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Noen som har testet Abit sitt SR7-8X kort ? Dette er basert på SiS648 chipsettet ... Hva med MSI sitt 648 kort ? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg snakket idag men en person fra asus. Vedkommende nevnte at hovedkortet var meget bra til overklokking. Kanskje noe av det beste. Dessuten ville alle problemer som er på kortet bli løst med en bios update. Da venter jeg og mange andre spent på denne updaten. Da tror jeg flere vil legge ut reviews av kortet. Byggeren: Har du bestilt kortet? Du første kortet ditt sendte du jo tilbake. Kan du komme med en review så snart du har fått<! Lenke til kommentar
germ Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 *******da. Jeg har jo akkurat avbestilt dette til fordel for p4b533-v. pga av denne tråden. Jaja, vi får se hvordan det går. Uansett ikke noe dårlig kort. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Vel... jeg håper dette kortet holder mål siden jeg venter et eksemplar fra PS i en av de nærmeste dagene. Hvordan er korte fra PS egentlig? Er det RAID, slik som det står, eller er det tøys? Komplett har såvidt jeg ser samme kort, og der nevnes det ingenting angående RAID... noen som vet? mvh Lars Martin Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 det har raid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå