Fruktkake Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei! Jeg fikk Creative Zen Micro Photo i julegave. Nå er den i usb porten og lader. Det jeg lurer på er hvor lenge bør jeg lade den første gang? Det står ikke noe om det i bruksanvisningen om første gang, men en vanlig ladning tar 4 timer står det. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Dette gjelder vel egentlig alt av mobiltelefoner, MP3-spillere, bærbare PCer og lignende: Lad den så lenge du gidder første gang, står den over natta får batteriet maxa seg helt ut, så man oppnår max kapasitet. Dagens batterier er mer fleksible enn før, men det er nok lurt å la den stå lenge første gang. Samme hvor mye det klør i fingrene etter å begynne å bruke. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Ok. Men jeg har slått den av og på litt (ikke mange minuttene) og hørt. Maks 10min, uten å lade. Har det hatt noe å si for bateriete levetid/uptime? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det er ikke godt å si. Det er ikke optimalt for batteriet, men det går nok helt fint. Det kan hende du f.eks mister 2 minutter av x antall timer batteritid hvis man skulle måle det nøyaktig i praksis, men tommelfingerregelen er nok å la den stå lenge første gang, uten avbrytelse i ladingen. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Bleh, men takk da. Blir nok fornøyd med 8-9 timer batteri (selvom produsent lover 15). God jul da! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Jeg ladet min til det slutet og lys i spilleren (da er den ferdig). Har ikke noe dårlig bateri kapasitet. Jeg brukte seff spilleren under lading lite granne (hvem gjør ikke det?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå