Nitrisious-E Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har problemer med å få til koblingene til front panel utgangene til headset riktig, altså koblinger som skal på FP_AUDIO på hovedkortet! Dette er "_Bline-Out-R" osv. på mitt Asus A8N-SLI, men kablene fra Raidmax Cobra kabinettet er "EAR L", "EAR R", "MIC DATA", "MIC GND". På hovedkortet skal følgende kobles; Bline_Out_L - Line_Out_L "ingenting" - NC Bline_Out_R - Line_Out_R +5VA - MICPWR AGND - MIC2 Altså, jeg har ingen av disse?? Mens jeg er inne på det, kablene til USB fra kabinettet stemmer heller ikke overens med hva som står til hovedkortet? Hadde satt stor pris på om det er noen guruer her, eller noen som har innspill på hva som kan være hva, evt. annet!! Mvh.! Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Vel, det var en som tydeligvis hadde gjort det før på Asus sine sider, og poster her om noen skulle ha samme problem siden. MIC GND --> AGND MIC DATA --> MIC2 EAR R --> Line_Out_R EAR L --> Line_Out_L Eneste som arger meg er at jeg nå ikke kan bruke panelet bak tydeligvis? Bruker headset mest, men alikevel.. Så var det USB'en da.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Står det ikke 2 jumpere der fra før som du måtte fjerne? Disse punktene skal forsatt være koblet sammen når du sette på ledningene,da funke lyden bak og.. Endret 26. desember 2005 av taz Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Står det ikke 2 jumpere der fra før som du måtte fjerne?Disse punktene skal forsatt være koblet sammen når du sette på ledningene,da funke lyden bak og.. 5340685[/snapback] Hehe, ja.. Akkurat det samme nevnte fyren på Asus forumet, og selvfølgelig ja, skal være sånn. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 På mitt så bare fjerna jeg jumperne som sto der og satt i pluggen. Funka fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå