Dux ducis Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei, kan dere anbefale noe som passer til en som kun har vanlige IDE disker (PATA?) nå, men som vil ha SATA i fremtiden. Han har et 6800 LE og TwinMOS PC3200 RAM. Hva passer for han? Han spiller og han vil holde seg rundt 2800 kr men har litt mer hvis det trengs. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 pcie eller agp skjermkort hvor mye ram? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 jeg tipper han har agp, siden han har skjermkort og ram fra før. gå for et asrock hovedkort med både agp og pci-e, da er det lettere å oppgradere til nytt skjermkort senere. desuten er kortet billig (6-700kr tror jeg) så da har du 2000 å bruke på cpu, som gir den en god 3700+ san diego Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Han har AGP fra før av ja. Dette Asrock kortet støtter både SATA og de eldre IDE (PATA?) diskene? Han skal bruke noen eldre harddisker først, men han vil jo ha mulighet til å kjøpe SATA i fremtiden. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Her kan du sjekke speccs på kortet Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Han har AGP fra før av ja. Dette Asrock kortet støtter både SATA og de eldre IDE (PATA?) diskene? Han skal bruke noen eldre harddisker først, men han vil jo ha mulighet til å kjøpe SATA i fremtiden. 5337427[/snapback] det stemmer Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Hvis det ikke er noen innvendinger så går vi får det Asrock hovedkortet. Blir glad om noen har noe å si om dette kortet. Jeg har nemlig aldri vært borti det og blitt lært at nforce er det beste til AMD. (Etter litt lesing må jeg jo innrømme at det ser ut som et bra hovedkort, men alle kommentarer tas imot med takk ) Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Det er en egen tråd om dette hk under hovedkort emne på hardware tror jeg. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 det stemmer. det var en del problemer med de tidlige biosene, men jeg tror det meste har retta seg nå. det er i alle fall et bra kjøp med tanke på framtidige muligheter og prisnivå Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 OK, dersom vi kjøper et nå så er BIOS-problemene fikset eller må vi selv flashe BIOS-en får å fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå