Gå til innhold

Spillverket.no: Ros til Gamer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-06 15:58, xlent skrev:

Jeg synes dere gjør en kjempe god jobb her i Gamer.no, gode omtaler, masse digg her.

Jeg er innom siden 3-4 ganger om dagen,leser ALT dere skriver, er aldri misfornøyd med noe, keep up the good work.

En stor ros til alle i gamer.no!

Bra sagt! ... ros til gamer.no

Lenke til kommentar

Jepp, dere gjør en good jobb, og jeg har sjelden noe å klage på i kritikker/reviews. Stilig at dere er bittelitt subjektive istedenfor å være superformell.

Når dere får meg, som never har spilt pen&paper, og ellers aldri vært noe dypt interresert i rollespill, til å lese en 11siders lang artikkel, om nettopp rollespill. Da er det godt gjort :smile:

Lykke til videre, jeg håper dere ikke opplever noen "tørke" og fortsetter å oppdatere sidene ofte.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-08 15:43, smetho skrev:

Eneste negative ting jeg finner er at dagen skjermbilde ikke oppdateres hver dag :smile: Hva med å kalle det UKENS skjermbilde? :smile: Hehe, bare litt flisespikkeri. Keep up the good work.

Vi legger hovedsaklig ut bilder dere sender oss, så dere må bli flinkere med å sende oss gode skjermbilder (uten vannmerke), da skal dere se det blir oppdatert oftere. Dessuten er det fortsatt *dagens* skjermbilde, selv om det ikke oppdateres daglig.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-08 16:43, RogueFreak skrev:

Hva er egentlig kravene (hvis noen) på screenshots?

Gjør det noe om det er fra eldre spill, skal det være morsomt/kreativt, i det hele tatt what do you want?

Det kan være hva som helst, kan godt være fra skikkelig gamle spill. Eneste kravet er at de skal være av bra (teknisk) kvalitet, vare i den ratioen vi bruker samt ikke ha vannmerke fra noen andre publikasjoner.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-08 16:24, Corn skrev:

Er det bare meg eller er dere begynt å gå tom for skjermbilder? Med tanke på elma og counterstrike :razz:

Hadde håpet noen skulle spørre. De ble begge lagt ut for å vise eksempler på noen av de utrolig dårlige skjermbildene vi får inn.

Lenke til kommentar

Genialt! :smile: Synes det var morro jeg..

Får håpe denne provoseringen ved nå å bruke gamle RTCW shots tvinger folk til å sende inn nytt stuff da..

Oh, en ting til, det hadde jo vært litt morsomt med credits (forum-navn) under bildet fra han som sendte det inn da!

[ Denne Melding var redigert av: Corn på 2002-09-08 20:25 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-08 20:23, Corn skrev:

Oh, en ting til, det hadde jo vært litt morsomt med credits (forum-navn) under bildet fra han som sendte det inn da!

Dere er bare ute etter ære og berømmelse! :smile:

Og forresten: Send oss JPG-bilder! Ikke store TGA og BMP-bilder som ikke engang er komprimerte. Komprimer heller ikke filene i RAR-arkiv som ikke lar seg åpne. Fikk f.eks. ikke til å åpne det arkivet du sendte oss nå Lavizh.

Tor-Steinar Tangedal

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-08 21:50 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...