stian123 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei! Jeg har en film av et skjermbilde, men filen er så stor, og har dårligzoom-mulighet. Derfor ønsker jeg bare en liten del av bildet på filmen. snakk om 400x500 pixel elns. Skjønner dere hva jeg mener? Hvordan kan jeg få til dette? Den lille delen skal bli en ny film. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Om du fyrst seier kva program du har, kan ein lettare gje deg eit svar. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Til videoredigering? Har ingen som virker til dette. Trenger et nytt program Eller kanskje jeg kan få det til da, men vet ikke hvordan jeg gjør det i alle fall. Programmene jeg har er: EDit Studio 5 Movie Maker Vegas Studio 4 Legger ved et bilde jeg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 MovieMaker kan ikkje gjere det nei. Det kan vere EditStudio har mogelegheit for det, men eg har aldri prøvd det, so det kan eg ikkje seie. Vegas derimot, kan garantert gjere det. Importer filmen og endre prosjektet til ynskja oppløysning. Har so vidt prøvd demoversjonen av Vegas, so eg hugser ikkje akkurat korleis ein gjorde det, men eg meiner det var ein knapp ved monitoren, som førte til innstillingane for prosjektet. Her skriv du inn den oppløysninga osb. som du ynskjer. Om videoen no vert krympa, slik at du ser heile biletet i i ramma, bruk Pan & Zoom (eller kva det heiter), for å flytte og forstørre det. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg leste en guide om akkurat dette for noen uker siden. Jeg husker jeg googlet etter Vegas tutorials og kom over noe sånt. Du finner det helt sikkert om du prøver Google litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå