Gå til innhold

Det store spørsmålet !

Anbefalte innlegg

Hvilket kabinet er best i alt ? eller hvilket kabinet ligger på " topp" på de aller fleste tester.

Det finnes mange kabineter som har gode kjøle egenskaper, men noen av de veier altfor mye ! . Med andre er det det motsatt.

Jeg er godt klar over at det er andre topic som "ligner" på denne , men kan ikke denne topicen ha orden =)

Alle som har lest dette vise kabinette de mener er " beste" i deres mening. Dere gir kabinette postive sider og negative sider.

IKKE dette : Dette kabinette er helt rått. Er helt utrolig !! Bestilte den idag , gleder meg til å få den !1111oneoneonetwotwotwothree

Alle burde si om de har prøvd kabinette selv eller har bare lest noe på internett.

Jeg kan begynne , siden det var meg som startet denne topicen :p

Dessverre har jeg ikke fått prøvd noen kabinetter. Kabinette jeg har nå blir snart regnet som et fossil. men har tent å kjøpe : Antec Performance One P160

Link : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16574

hardware.no har hatt test på P160

Syntes kabinette var vakkert i alle måter,men må skaffe meg vindu ,slik at jeg kan se inn :p. Virker akkurat perfekt for meg, kanskje blir LEDs ene i front for mye, men det går sikkert ann å dra ut strømmen for de =)

Alt i alt virker dette kabinette perfekt for en som har lyst på et fet kabinet samtidlig som de er bra.

Håper flere folk poster, gjerne lengre enn min =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...