norway Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Soyo SY-KT333 Dragon Ultra Lurer på om dette passer til det nye kabinettet jeg vil kjøpe , et kabinett fra microplex "noise-controller"(lenge leve d stille gående). Siden d ikke går en direkte link , skal jeg beskrive kabinette : Ferdig støydempet kabinett med Noise Control Magic Fleece støydempematte. Kabinettet tar standard ATX kort og normalhøyde ekspansjonskort. Dimensjoner: 16,5x43x42cm (HxBxD) Formfaktor: ATX Brytere: Av/På og Reset Signallamper: 2 stk. LED Brønner, eksterne: 3 stk. 5¼" og 1 stk. 3½" Brønner, interne: 2 stk. 3½" Vifteplasser: 1 stk. 60mm Slikk står det beskrevet på microplex , men hva er ATX , og passer mitt kort dette ATX systemet...? Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
The man! Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 atx er en størrelses betegnelse på hovedkort, alle nye kabbinettene støtter atx standaren. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Hket ditt støtter helt 100% sikkert det kabinettet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå