Gå til innhold

Spille laptop forslag?


Zleepym

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist du skal ha ein god spele- laptop så må du nok punge ut ein del... må rekne med minst 15k og oppover, alt etter kor står skjerm og kor bra skjermkort du vil ha. Alt under den prisen vil du nok få "problemer" med i etterkant i form av at det enten er for treigt eller støyer ekstremt/ svakt bat. kap.

Er nok mange som er uenig med meg på dette, men eg syns det er bortkasta peng å kjøpa seg eit spel for å så da skru ned detalj- nivået på det minimume og akseptere at det hakker litt osv. Spel skal nytast i sitt fulle prakt, med ALT på max, først da får du fulle opplevelsen av spele og valutten for pengane.

Lenke til kommentar

vel er joh det jeg har stasjonær pc til. Har bare tenkt å bruke den engang i blant når jeg ikke er hjemme. For meg er det godt nok at jeg spiller det på medium settings. Derfor er det ikke så veldig nøye om det er en kraftig sak. Bare en enkel greie som kjører disse spillene helt ok.

Lenke til kommentar
Vel jeg har ikke store krav til laptopen uten om at den skal kunne kjøre World of warcraft og Guild wars. Å helst ikke en laptop som koster sinsykt mye penger. Trenger ikke være mobil heller.

5336518[/snapback]

hvrofor gjøre det så vanskelig??

kjøp HP sin. den har AMD 64 3200 ellrno 128mb grafikk kort og 80 gb hdd, den koster 9000 tror jeg på expert eller telehuset

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...