Gå til innhold

Fantastisk feil!

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, jeg bare må dele dette med noen...

Jeg har fått en helt fantastisk feil i IE-explorer. Hver gang jeg skal skrive http://www.simmtester.com i adresselinjen så lukker browseren seg når jeg kommer til den "r"-en! Alle andre adresser virker helt fint! Slå den!!! Jeg har prøvd drøssevis av ganger, men det samme skjer hver gang. Fantastisk rett og slett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-03 13:04, sjanten skrev:

*snufs* jeg savner 5'en jeg! ;(

6'en kræsja når jeg dnloada. 90% ferdig, eller noe i den dur.......

håper de fikser det snart!

Har du 5 fra før av trenger du jo bare å d/l uten java da. Da er den jo kun på et par mb.

Jeg får forøvrig samme crashen som i 5.12 Ettellerannet minne område kan ikke være "writen" crash!. Bruker win2000 m alle service packs forøvrig og siste java versjon. Litt irriterende med et ellers helt utrolig bra produkt.

"mouse gestures" anyone ? Bruker ikke mye back og forward knapper etter at jeg fant den funksjonaliteten lenger.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-02 22:48, sosohal skrev:

Som en midlertidlig løsning, kan du skrive URL'en i notisblokk, og kopiere til IE
:grin:

det går forresten ikke det heller. - det vakkert dette her...

hvordan går det forresten an å savne opera 5.12? Det er jo sikkert ikke operas feil, men temmelig mange sider rundt omkring så jo helt på trynet ut. 6 er ikke perfekt den heller, men hvertfall mye mye bedre enn 5.xx.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC

Slå denne:

Opplevde i win98 at internet explorer gjorde en ulovlig operasjon, greit nok, fin feilmelding... Men tror du ikke feilmeldingen låste seg! Inn i ctrl-alt-delete, og der sto det noe rabbel og not responding, stengte den, og feilmeldinga var vekk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...