einaren Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Unnskyld meg, jeg bare må dele dette med noen... Jeg har fått en helt fantastisk feil i IE-explorer. Hver gang jeg skal skrive http://www.simmtester.com i adresselinjen så lukker browseren seg når jeg kommer til den "r"-en! Alle andre adresser virker helt fint! Slå den!!! Jeg har prøvd drøssevis av ganger, men det samme skjer hver gang. Fantastisk rett og slett! Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Ja det virket helt fjernt! Med data er ALT mulig! Personlig har jeg også fått feilmeldinger, eller ting har skjedd som egentlig ikke kan skje :wink: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Hehe, det der har jeg opplevd mange ganger. Lurer på om ikke det gjaldt flere program. Har ikke peiling på hvorfor, men det ble ivhertfall umulig å trykke "R". Noe sier meg at det er en liten tastekombinasjon som forårsaker dette, så noen ler ser sikkert skakk av newbie's som oss :wink: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Som en midlertidlig løsning, kan du skrive URL'en i notisblokk, og kopiere til IE Lenke til kommentar
einaren Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Som en langtidsløsning bruker jeg opera... ( Endelig en Opera som virker (6) ) Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Ikke vær for sikker på det! Har kræsjet to ganger hos meg i kveld (Opera 6.0) Men rask er den Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 *snufs* jeg savner 5'en jeg! ;( 6'en kræsja når jeg dnloada. 90% ferdig, eller noe i den dur....... håper de fikser det snart! Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Quote: On 2001-12-03 13:04, sjanten skrev:*snufs* jeg savner 5'en jeg! ;(6'en kræsja når jeg dnloada. 90% ferdig, eller noe i den dur.......håper de fikser det snart! Har du 5 fra før av trenger du jo bare å d/l uten java da. Da er den jo kun på et par mb. Jeg får forøvrig samme crashen som i 5.12 Ettellerannet minne område kan ikke være "writen" crash!. Bruker win2000 m alle service packs forøvrig og siste java versjon. Litt irriterende med et ellers helt utrolig bra produkt. "mouse gestures" anyone ? Bruker ikke mye back og forward knapper etter at jeg fant den funksjonaliteten lenger. Lenke til kommentar
einaren Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Quote: On 2001-12-02 22:48, sosohal skrev:Som en midlertidlig løsning, kan du skrive URL'en i notisblokk, og kopiere til IE det går forresten ikke det heller. - det vakkert dette her... hvordan går det forresten an å savne opera 5.12? Det er jo sikkert ikke operas feil, men temmelig mange sider rundt omkring så jo helt på trynet ut. 6 er ikke perfekt den heller, men hvertfall mye mye bedre enn 5.xx. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Noe lignende har jeg fått når jeg prøvde å rename en katalog i windows. Husker ikke hva katalogen het og til hva jeg renama, men det var lissom sånn at hvis jeg renama a til b kræsja det, men ikke til c. sjuke greier... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Slå denne: Opplevde i win98 at internet explorer gjorde en ulovlig operasjon, greit nok, fin feilmelding... Men tror du ikke feilmeldingen låste seg! Inn i ctrl-alt-delete, og der sto det noe rabbel og not responding, stengte den, og feilmeldinga var vekk... Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Kansje noen pc'er er analfabete. (ikke anal-fabete, men an-alfabete. Har opplevd feilen.) Lenke til kommentar
dreas Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 bruker opera 6. Et nydelig produkt som ikke har kræsjet en eneste gang til meg (win2k sp2). Noe jeg ikke kan si om IE, Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Quote: On 2001-12-03 22:04, Spiff skrev:Kansje noen pc'er er analfabete. (ikke anal-fabete, men an-alfabete. Har opplevd feilen.) Analfabeter? :smile: Need I say more? [ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2001-12-03 23:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå