Skogslik Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Når eg komer inpå spillet så får eg spørsmål om og koble til Live. Eg trykker på min gamertag og prøver og konekte. Så komer det en melding op: Du har en ulest melding Eg trykker vidre, og komer til en slags meny med masse info ka er galt? Lenke til kommentar
Mads_B Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg har opplevd det samme en gang, men det var fordi de ville informere meg om at xbox live ville være nede et døgn. Du burde prøve å ta Halo 2 spillet ut av xbox'en og gå inn på live gjennom xbox menyen. Der sjekker du meldinger. Hva er gamertagen din forresten? Lenke til kommentar
Mads_B Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 SORRY.... så ikke at det var 360, men jeg regner med at det er det samme som på xbox. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Ok skall prøve det Gamertagen min er: Austevik gjikk ikkje det Her er meldingen som komer opp: X Box Live: You have an inportant mesage from X box live. Would you like to go to the account managment in the x box dashboard. Alternativene: Start Account managment Continue Offline Endret 25. desember 2005 av gas Lenke til kommentar
Mads_B Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Da vet jeg ikke annet enn at du kanskje ikke har registrert Gamertaggen din. Har du spilt andre spill på live? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Nei. Halo 2 er det eneste spillet eg har. Lenke til kommentar
Mads_B Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Hadde egentlig svart deg, men det klikket for pc'en mens jeg skrev det ferdig. men altså. Jeg vet ikke hva det kan være, men jeg anbefaler deg å låne et annet spill fra en kompis å prøve det på live. Da får du vite om det er Halo 2 spillet ditt det er galt med eller gamertagen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Eg fikk det till Det var satt som av på gamle spill at dei kunne spilles på Live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå