Gå til innhold

4409 i 3dmark05 og 40 fps i CSS

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som kan være feilen?

Lurer på om det kan være konfig.. men vet ikke helt..

Noen som har samme probleme eller vet hva som er feilen er jeg takknemelig for svar =)

Har

x850xt

512mb ram

intel pentium 4 3.0 ghz

Windows xp home editon...

css

800*600

og all annen grafikk på low...

Endret av sogveg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du nyeste skjermkortdrivere? Er maskinen treg ellers?

Prøv å oppdatere chipset drivere, flash bios. Skjer det ingenting kan du formatere maskina.

Trolig utdaterte drivere eller en harddisk som ikke har vært defragmentert/formatert på en god stund.

5336183[/snapback]

Hmm...Tror jeg reinstalerer pcen omigjen jeg.. Har du en ide om hvor jeg kan laste ned drivere og sånn? :hmm::yes:

Lenke til kommentar
Last ned driver her (for Windows XP), og installér på maskinen.

Hvis du aldri har installert grafikkdrivere på maskinen før, er det ikke rart du får lav ytelse, og du trenger ikke å installere Windows på nytt igjen da.

5336685[/snapback]

Har nettopp reinsalla maskinen nå... hadde driver til skjermkorte.. og den er instalert på nytt..

Men det er til det andre.. cpu, bios osv.. vet ikke hva vi skal ha drivere till:P hehe Noen som kan gi meg svar på det?

Lenke til kommentar

På Gigabyte sine sider skal du finne driverne. Det står nok noe annet på hovedkortet også. GA ett eller annet.

Hvilken sokkel er det. 478 eller den nyere 775?

Hvis du ikke ser det med en gang. Last ned Everest Home Edition fra www.lavalys.com, der får du vite navnet på hovedkortet.

Og det er nok chipsett driverne som gjør dette nå.

EDIT:

Tok bare ett gigabyte kort få å illustrere. Først finner du kortet du har, og går til siden for det. Da ser det noe i likhet med dette ut.

Rett under bildet, så har du noen valg. Velg der driver. Da får du en slik side.

Og under den så finner du chipset driver. På hovedsiden, finner du også link til de nyeste biosene også.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
På Gigabyte sine sider skal du finne driverne. Det står nok noe annet på hovedkortet også. GA ett eller annet.

Hvis du ikke ser det med en gang. Last ned Everest Home Edition fra www.lavalys.com, der får du vite navnet på hovedkortet.

5337553[/snapback]

Takk :D jeg skal skru den opp å se.. det er nokk desverre sokkel 478 =(

Lenke til kommentar

5337553[/snapback]

Takk :D jeg skal skru den opp å se.. det er nokk desverre sokkel 478 =(

5337561[/snapback]

elller bare laster ned everest:P hehe

Lenke til kommentar
la til noe ekstra i forrige svar.

Det kan hende at du får litt lite poeng pga litt lite minne også. 512 er litt lite for ett XP system i dag. 1 GB burte nesten vært påkrevd, da slipper man at harddisken gjør jobben til minnet.

5337584[/snapback]

Takk =) ja jeg vet... har tenkt på å kjøpe det.. tror jeg bestiller i morgen..

Noen merker som er kvalitet innenfor ram?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...