BigJackW Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Har en kompis som har fått seg MSI K8N SLI hovedkort. Men så har det hovedkortet 24 Pinners strømkontakt og han har en NorthQ 400W strømforsyning, og den har for lite pinner for hovedkortet. Edit: Hva skal han gjøre? Kan han bruke det uten 24 pinners strømf.? Endret 25. desember 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Damination Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Kjøp ny strømforsyning....... ! edit: nei han må ha 24 pinners strømkontakt ! mod: close topic ! Endret 25. desember 2005 av Damination Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Nei nei nei... Kjøp en sånn! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Jeg mener, hva er forskjell på ledningene på den overgangen? flere ledninger ? Flytta ldeningene til annen plasser? Edit: Går det ikke an å lage noe sånt selv, unten noe sånt ekstra utstyr (tenker på sånn tang). Endret 26. desember 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Tekniske ting ang. den kontakten vet jeg ingenting om. Eneste jeg vet er at det er 20 pinner i ene enden og 24 pinner i den andre, og dermed kan du bruke 20pin PSU på 24pin HK! Den virker helt utmerket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå