chase Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Hei jeg lurer på hvordan man skifter ATX kontakter.. er det oe lurt man kan gjøre? har sånn verktøy til det men får det ikke til! Petter Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det er slike kroker som du må bøye inn for å få ut ledningene, det du skal bruke verktøyet til. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Husk og merke kablene godt før du begynner! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Tja, det er jo farger på dem. Men det er klart at det kan bli eklere å sette de sammen når man slipper å tenke på fargekodene. Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Det verktøyet er så tynt at det bøyer seg hvis jeg prøver å dytte inn "pinsene" fant en metode ved å bruke et liite skrujern og bøye de inn.. hadde en å øve meg på så nå tror jeg det skal gå fint takk for svar Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå