Kimelimm Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 hei hei, jeg fikk harry potter og ild begeret til jul. MEN til poenget: jeg speller det 1 time og kommer til et stedr der du må bruke en Formel som heter Aviferso og litt andre men jeg har jo bare de vanlige jeg klarer ikke de andre formlene hvordan skifter eller setter man opp formlene? TAKKER FOR HJELP Lenke til kommentar
purity89 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 (endret) Hadde eg kveld der jeg spillte dette med noen venner, og har fått litt dreisen på det Altså, avifors (tror jeg den heter) utføres lettest sammen med en kamerat (/veninne ). Den ene må løfte opp tingen du skal gjøre det på (regner med dette er Moddy's Dugbog Avifors Challenge ) og sleppe den raskt, slik at den blir liggende på hodet, så tar han å løfter den opp igjen og holder den der, så til slutt må den andre kaste vanlig angrepsspell på Dugbog'en. Det kan vere litt vanskelig å få til alene, og dere må nok prøve en stund når dere er to eller tre for å få gull PS: Det "store" Dugbog-kortet du får gjør at de ikke angriper deg, noe som gjør dette utrolig mye enklere om du er alene og bruker det kortet på deg selv Endret 26. desember 2005 av purity89 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 jamen jeg trenger en liste over hvordan man tar Boble angrepet og Blås opp og andre ting har noen en liste? takker igjen for svar Lenke til kommentar
purity89 Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Denne walktrough'en her inneholder ihvertfall noe. Den var alt jeg fannt i forbifarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå