opelrust Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerne det irriterende "velkommen" bildet på Windows XP home ed.? Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Mulig dette ikke funker for home, men gjør et forsøk: Start > run > cmd [enter] > control userpasswords2 [enter] > velg brukern som skal logges inn automatisk og fjern haken øverst som sier noe om å taste brukernavn og passord Lenke til kommentar
opelrust Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Mulig dette ikke funker for home, men gjør et forsøk: Start > run > cmd [enter] > control userpasswords2 [enter] > velg brukern som skal logges inn automatisk og fjern haken øverst som sier noe om å taste brukernavn og passord 5336340[/snapback] velkommenmeldingen er jo der forsatt, det er jeg jeg gjerne skulle fjernet. Ellers er forslaget ditt yppelig å fjerne passord med. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Uh, misforstod jeg? Velkommenbildet er det hvor du velger hvilken bruker som skal logge inn, ikke sant? Lenke til kommentar
opelrust Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Uh, misforstod jeg? Velkommenbildet er det hvor du velger hvilken bruker som skal logge inn, ikke sant? 5336581[/snapback] neida, det er dette bildet som irriterer meg, forstår bare ikke hensikten med og helst fjerne det: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Bruk Tuneup Utillities '06. Fixer det lett som bare det. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 En annen løsning er å fjerne hele velkomstskjermen. Kontrollpanel => Brukerkontoer => Endre måten en bruker logger av og på Der fjerner du haka ved "bruk velkomstskjermen" Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Høyreklikk på min datamaskin og velg Egenskaper, trykk på fanen Avansert og trykk Innstillinger under Oppstart og gjenoppretting. Trykk så Rediger knappen under Systemoppstart. Etter fastdetect lager du et mellomrom og tilføyer /SOS og du vil få noe som dette: [boot loader] timeout=3 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS= ”Microsoft Windows XP Professional” /fastdetect /SOS Trykk Fil -> Lagre og avslutt. Trykk OK, OK for å avslutte. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Unødvendig å rote med boot.ini for dette. Gjør som Knut Erik sier. Lenke til kommentar
opelrust Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Høyreklikk på min datamaskin og velg Egenskaper, trykk på fanen Avansertog trykk Innstillinger under Oppstart og gjenoppretting. Trykk så Rediger knappen under Systemoppstart. Etter fastdetect lager du et mellomrom og tilføyer /SOS og du vil få noe som dette: [boot loader] timeout=3 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS= ”Microsoft Windows XP Professional” /fastdetect /SOS Trykk Fil -> Lagre og avslutt. Trykk OK, OK for å avslutte. 5336950[/snapback] riktig nok forsvant velkommen meldingen, men pc'n måte faktisk ha "enter" hjelp for å komme seg på windows, kanskje er det noe som henger i min windows? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Du må ha "enter" hjelp, ja, men dette kan du fikse ved å lese posten til Enden helt øverst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå