Christian86 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Leverte inne RMA pa Iriveren min na. Men komplett har sluttet a selge denne. Hva er sansynlig saksgang for denne? feilene var: sluttet a lade via usb elendig batteri henger seg opp (har provd update av firmware) det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 du får en tilsvarende ny. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 les hva jeg skriver Komplett har ikke flere av den igjen. Tror de satte samtlig (H320) som demovare og solgte dem. Har sokt hos dem og finner det ikke i sortimentet. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Du får garantert en tilsvarende. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Blir sikkert bytta i et annet merke, men med samme størrelse og prestanda. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 de får vel i tak i en lik til deg, om de ikke har et par på lager (selv om det ikke står på nettet) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 er ikke snakk om at de ikke har pa lager. De har den ikke i sortimentet, man far 0 treff ved sok etter modellen eller tilsvarende. altsa ville de matte spesialbestille et eksemplar. Men hva gjor komplett med "dyre" mp3 spillere? Iriver feks. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 jaj, men de skaffer en om en kunde sin er ødelagt vettu.. Komplett kaster ikke ting å gir kunder nye.. Komplett sender igjen ting til produsenter som det er garanti på.. Produsenten har garantert igjen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Sendte tilbake et ustabilt hovedkort til Norek. Fikk kun kreditt da erstatningskort ikke var tilgjengelig (nyere ABIT kort for AMD 64 CPU). Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 les hva jeg skriver Komplett har ikke flere av den igjen. Tror de satte samtlig (H320) som demovare og solgte dem. Har sokt hos dem og finner det ikke i sortimentet. 5336064[/snapback] Mente: søsteren min hadde en mp3 spiller som gikk i stykker, så fikk hun en ny, som var tilsvarende lik... nesten samme pris osv.... fikk ikke den samme Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 leste svaret ditt etterpa Ftus, hadde ikke helt fatt med meg "tilsvarende". Uansett har jeg fatt RMA nummer na, sa det betyr vel noen uker uten bejbien min Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Det hender at de får tak i erstatning fra produsenten (garanti). Altså en helt lik spiller. Andre utfall kan bli at Komplett velger å gi deg kjøpesummen tilbake. (ikke kreditt, men penger inn på konto). Ennå et utfall kan være at komplett velger å gi deg et "tilsvarende eller bedre produkt" tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå