dejawolf Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 byner snart å se dobbelt, av mangel på dualscreen.. ok her er problemet: til i går fungerte dualscreen på laptopen min problemfritt. jeg skulle på julebesøk, så jeg plugga skjerm nr2 ut, og tok med laptopen. nor jeg kom hjem og prøvde å plugge skjermen til(som jeg har gjort mange ganger før), møtte dette miserable synet meg. nopicture utvidet skrivebord her er en liste over ting jeg har prøvd: skru av skjerm, skru på skjerm. resultat: skjerm led er først oransje, og så blinker den. skru av laptop, plugg ut skjerm, skru av skjerm. når skjermen blir plugga ut, får jeg beskjed: no connection, check signal cable. plugg skjerm inn i laptop igjen, skru på skjerm, skru på laptop. resultat: laptopen skrur seg på, skjerm nr 2 er av, leden blinker. har prøvd å avinstallere skjermdriverne og kjøre drivecleaner. skjerm nr 2 fungerer fremdeles ikke. har prøvd å avinstallere plgu and play skjermene i enhetsbehandling. skjermene installerer seg selv automatisk uten noen meldinger. selv når skrivebordet ikke er satt til "utvid windos skrivebordet til denne skjermen. har prøvd å koble den samme skjermen(isyncmaster) til en annen maskin. resultat: skjermen fungerer. har prøvd å koble en annen skerjm (hitachi) til laptopen. resultat: hitachi mottar ikke noe signal fra laptopen. så problemet er et eller annet med laptopen. men jeg vet ikke hva, og vet ikke hva jeg skal gøre for å få den til å fungere igjen. skjermkortet er et radeon mobility 9700 som kjører med de siste omega driverne. (disse driverne har fungert i et år, helt til i går. Lenke til kommentar
knalle Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Noen laptopper har en tastekombo som bestemmer om du skal ha skermen din på latoppen, eksternt eller begge. På min Fujitsu kan jeg holde ned "fn" og trykke på "2" som har et lite skjerm ikon på seg, da bytter skjermen på llaptop+extern, extern og bare laptop. k Lenke til kommentar
dejawolf Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) jeg prøvde å trykke den knappen. skift mellom på og av for standard-displayet på laptopen. ingenting skjer med skjerm nr 2. Endret 25. desember 2005 av dejawolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå